15-04-2006, 01:24 AM
Kui plekk/metall on haljaks lastud väga põhjalikult, siis kas on mõtet üldse roostesurmaga leotada ka või ei anna see mingit tulemust? Mida teha keevituskohtadega? Siis mida sinna peale kõige õigem panna on, kas külmtsink või siis happeline krunt? Ja sinnapeale omakorda? Jutt auto salongist, kogu salong seest täies ulatuses.
Siis tsingiga on asi lihtsam aga happekrunt, neid ju palju, miline on kõige õigem ja parem lahendus?
Keevitusõmbluste peale käib spets silikoon (mastiks siis vist pigem ikka), milline on neist kõige asisem ja millises etapis seda panna, kas esmalt peale keevitust, peale krunti/tsinki...?
Põhjamastiksid, mida autos salongipõhjas kasutada, et kuivaks ruttu, jääks korralikult kinni ja ka elastne suure plekipinna peal ja sooja saades vedelaks ei läheks ega haisema ei hakkaks?
Põhjamastiks, millega auto põhi altpoolt üle töödelda, neid liiga palju, siiani pole ühegagi rahule jäänud, oskab keegi midagi HEAD ka soovitada?
Palun soovitusi, kellel millega kõige paremad kogemused, ja kuidas kõige õigem asjale läheneda on?
Tänud ette!
Siis tsingiga on asi lihtsam aga happekrunt, neid ju palju, miline on kõige õigem ja parem lahendus?
Keevitusõmbluste peale käib spets silikoon (mastiks siis vist pigem ikka), milline on neist kõige asisem ja millises etapis seda panna, kas esmalt peale keevitust, peale krunti/tsinki...?
Põhjamastiksid, mida autos salongipõhjas kasutada, et kuivaks ruttu, jääks korralikult kinni ja ka elastne suure plekipinna peal ja sooja saades vedelaks ei läheks ega haisema ei hakkaks?
Põhjamastiks, millega auto põhi altpoolt üle töödelda, neid liiga palju, siiani pole ühegagi rahule jäänud, oskab keegi midagi HEAD ka soovitada?
Palun soovitusi, kellel millega kõige paremad kogemused, ja kuidas kõige õigem asjale läheneda on?
Tänud ette!