muhklik100 Kirjutas:ytle mulle palun mis mootor sul seal peal on???
kas sa yldse jagad midagi v6rri syytest???
tead kuidas nihutada kontakti vahet????
asi on v6ga lihtne v6tad kyynla maha ja paned kyynla auku naela vm sellise asja, vatad kaane maha (syytemangu) liigutad ratast kuni kolb on yleval seisundis, keerad kontaktivahe 0,4 või 0,3 mm ja peaks olema paugupill
Äkki mõtleks kah enne kui kirjutaks ja selliseid vingeid vastuseid annad, ise isegi küsimusest aru saamata!!!
S-52 mootoril käib süütenurga muutmine läbi nende magnetrauas asuvate piklike akende - sealtkaudu saad mähiseplaati karteri küljes hoidvad kruvid natukene lõdvaks lasta ja kuna plaadis on piklikud augud, siis seda plaati vastavalt vajadusele süütenurga muutmiseks natukene pöörata (näiteks kruvika otsaga sealtsamast kruviaugu äärest lükates). Peaasi on pärast jälle mitte unustada kruvisid uuesti kinni keerata.
Kontaktivahe reguleerimine samuti läbi nende akende - lased kontaktide asendit fikseeriva kruvi natukene lõdvaks ja nihtad "mitteliikuvat" kontakti - selle hõlbustamiseks on kontktide küljes väike sälk ja samas kohas teine sälk alusplaadil - saab laia kruvikeerja panna nii, et üks äär jääb plaadi ja teine äär kontaktisälku ja siis kruvikat natukene keerates kontaktivahet muuta. Ära kruvi väga lahti keera, vaid natukene, nii, et juba liigutada saab... aga mitte väga kergelt, siis püsivad kontaktid paigas kuni kruvi lõplikult kinni keerad.
Antud mootori kontaktivahe peaks olema 0,35-0,4mm, eelsüütenurk 2,5-2,9mm ja küünla elektroodivahe 0,6mm