vana bussi transport
#1

Tere! See pole küll päris vanatehnika varjupaiga teema, ent siin vast kõige rohkem asjatundlikke tegelasi koos... Küsimus siis järgmine: kuidas tohib transportida üht vana PAZ- bussi, kui tal pole ees ka võimalust seda jäika haaget kinnitada? Kas ainus võimalus ongi treileri peale ja siis sihtkohta? Oleks siis tegemist meil mingi paarikümne kilomeetriga, aga vaja see aparaat Kohtla- Järvelt Vändrasse toimetada, ca 200 km.
Riski peale ka välja minna ei julge hästi, et katsuda käima saada ja siis sõites... Esiteks pole õigeid lube, teiseks pole bussil ülevaatust. Jama noh. Andke nõu, palun!
Vasta
#2

võimalus on ju ka veoauto puksiir. See tõstab auto või bussi sillatalast ülesse,nii et rattad õhus on ja sõit võib lõbusasti alata. Selle juures on muidugi tingimuseks see, et vähemalt ühel sillal peavad olema olemas rattad,need ka ringi käima ja enam-vähem toimima ka kõik see krempel,mis silda kereküljes hoiab.

Ida-eesti pool olen näinud liikvel ühte 142 scania põhjale ehitatud puksiiri, kontakti kahjuks ei oma, tallinna lähiümbruse puksiiride kontaktid on enamuses olemas.

maailmas ei pidavat olema rumalaid küsimusi Big Grin
Vasta
#3

Sai sellest transpordist asja ka?
Siin kusagil oli ka sellest PAZ bussist teema? Vaatamatta otsimisele ma seda teemat ei ole siiani leidnud.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#4

Vaata teemaalgataja signatuuri - see ehk reedab midagi

Pulmasõidud vana Volgaga, saunabussi ja RAF "Kutsikas" rent - www.suhtesepp.com
Vasta
#5

PAZ-i jätsime hetkeks sinnapaika, esiteks asus ta kaugel Kohtla- Järvel ning teiseks plekk oli ikka koledal kombel läbi roostetanud, ehkki mootor ja muud asjad kõik OK. Seda veel mõtleme, mis PAZ-ist saab. Hetkel KAVZ-i tegemine plaanis. Saime osade autofoorumlaste ning JJ Vanatehnika Varjupaiga abiga selle varjupaiga terrtoriumile viidud juuni keskel, nüüd ootame, millal aega tekiks, et asja edasi nokitseda. Aga idee on võimasSmile
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne