23-05-2006, 15:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-05-2006, 15:40 PM ja muutjaks oli denis23.)
need samad ärimehed kes ostavad Faberge munad - ostavad ka Pagoda ja Gullwing Mersusid. Ainult et 1. need ei ole isegi sajad vaid parimal juhul kümned. 2. Kui sa ostad miljoni eest Faberge siis selle asja väärtus on miljon. Kui sa ostad 50 000 eest vana auto siis sellest 40 000 moodustab riigile kingitus tollimaksu näol.
S...tta need saavad seal toota - vana autode osade tootmise äri venemaal puudub nagu selline. Läänes seda ka nii et näiteks üks tegija teeb uksepaneelid kõigidele usa autodele. Teine kõigidele autodele teep vaipu, neljas kõigidele plastosasid. Kokku turg on miljardites. aga venemaal mis on? Mõnikümmend tchaikat ja zimme pluss mõni sada vaest volga omanikku? See et vana läänetehnikaga ei tegeleta on põhjuseks kõrged tollitariifid. Ega kuskil venemaal seda võtta eriti pole.
Aga üldiselt jah, vana autode osas venemaa on üks mõtetu koht minu meelest, ehk vaene, kõrgete tollidega, kehva kliimaga ja madala tehnikakultuuriga. Nii et neist võtta eeskuju eriti ei tasu minu meelest.
S...tta need saavad seal toota - vana autode osade tootmise äri venemaal puudub nagu selline. Läänes seda ka nii et näiteks üks tegija teeb uksepaneelid kõigidele usa autodele. Teine kõigidele autodele teep vaipu, neljas kõigidele plastosasid. Kokku turg on miljardites. aga venemaal mis on? Mõnikümmend tchaikat ja zimme pluss mõni sada vaest volga omanikku? See et vana läänetehnikaga ei tegeleta on põhjuseks kõrged tollitariifid. Ega kuskil venemaal seda võtta eriti pole.
Aga üldiselt jah, vana autode osas venemaa on üks mõtetu koht minu meelest, ehk vaene, kõrgete tollidega, kehva kliimaga ja madala tehnikakultuuriga. Nii et neist võtta eeskuju eriti ei tasu minu meelest.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.