Võrri tulepirn põles läbi
#1
Exclamation 

oli siis mõte et panna võrrile tuli... sain kuskilt mingi moppitule sarnase jublaka kinnitasin ette ja yhendasin mootorisse juhtmed... lykkasin mootori käima ja tuli põles ilusti nii kui nata tuure lisasin põles pirn läbi... mootor annab rohkem välja kui annad rohkem gaasi, kysimus ongi selles mitu volti mootorist LÕPLIKULT välja tuleb siis oskan pirni osta...
ette tänades...Rolleyes
Vasta
#2

noname Kirjutas:oli siis mõte et panna võrrile tuli... sain kuskilt mingi moppitule sarnase jublaka kinnitasin ette ja yhendasin mootorisse juhtmed... lykkasin mootori käima ja tuli põles ilusti nii kui nata tuure lisasin põles pirn läbi... mootor annab rohkem välja kui annad rohkem gaasi, kysimus ongi selles mitu volti mootorist LÕPLIKULT välja tuleb siis oskan pirni osta...
ette tänades...Rolleyes

Drosselpool tuleb tulega järjestikku panna. Otsing foorumis abiks, seda teemat on siin ülipalju lahatud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

mai saa otsingut kasutada, arvuti mõtleb ull kaua ja siis viskab mingi errori...
nii et ikkagi mitu volti sealt tuleb???Toungue
Vasta
#4

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=16312
Vasta
#5

Sealt ma küll vastust ei saanud: ) :S
Vasta
#6

krt, no pane voltmeeter külge ja mõõda!
Vasta
#7

mul pole seda!
pole ostnud weel
Vasta
#8

Aga mida sa siit foorumist loodad, kas seda, et siin on inimesed sensitiivid ja peavad ise kuidagi välja mõtlema mis mootori margiga su masin on?
Vasta
#9

D8 mootoriga
Vasta
#10

noname Kirjutas:mai saa otsingut kasutada, arvuti mõtleb ull kaua ja siis viskab mingi errori...
nii et ikkagi mitu volti sealt tuleb???Toungue

Mul ei ole LÕPMATULT VABA AEGA oma hobide/tööde kõrval, et miljon korda sama asja jälle ja jälle foorumis lahti seletada. Ma olen vähemalt KAKS KORDA D8 mootori vooluasjanduse siin foorumis põhjalikult lahti rääkinud ja ei kavatse seda enam teha. Otsing jätkuvalt abiks.

Refereerin lühidalt - pinge sõltub drastilisel määral pöörete arvust, kuna tegu on elementaar-vahelduvvoolugeneraatoriga. Kuna pööretest sõltub ka sagedus, siis leiti lahenduseks järjestikku lülitatud drosselpool, mille reaktiivtakistus on väikestel sagedustel väike, suurtel aga suur. See lahendus võimaldab pirnile langeva pingeosa enam-vähem stabiilsena hoida ning võimaldab 6V nimipingega pirni normaalselt ekspluateerida pea kõikidel mootori töörežiimidel.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#11

valdo Kirjutas:See lahendus võimaldab pirnile langeva pingeosa enam-vähem stabiilsena hoida ning võimaldab 6V nimipingega pirni normaalselt ekspluateerida pea kõikidel mootori töörežiimidel.

Д8 on 6v, eraldi tulede jaoks oleva madalpingemähisega mootor Д8Э on 12v väljundpingega.
Vasta
#12

ok thanx ma suht newbie nendes asjades veel (kahjuks...)
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne