Postitused: 688
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Töökohas on vahepeal kasutada üks 94.a VW Golf 1.4 Küsimus selline, kas on ikka kõik õige, et sellise väljalaskeaastaga autol on ainult 4 käiku???
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
ei tohiks olla! arvatavasti on sinna mingi vanema tüübi kast pandud,pole raatsitud õiget kasti osta,see ju päris kirves.
Postitused: 584
Teemad: 72
Liitus: May 2003
Maine:
2
1,4 '94 4-käigulisi on ikka olemas küll. Vähemalt, nii ütleb VW kataloog
Postitused: 448
Teemad: 99
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
golf kolme kast päris minev kaup on. Sõber suutis aastaga kaks kasti laiali lasta, kusjuures sõidab suht rahulikult.
Eks sellel tööautol siis siis mingi vanema golfi kast.
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
arvan et ongi.näiteks uuele POLOle saab panna DERBY käimakasti(olen ise paigaldanud).
Postitused: 688
Teemad: 72
Liitus: Apr 2005
Maine:
6
Järelikult on siis keegi "ratsionaliseerinud", kas kohalik rendifirma või türklased.
Postitused: 5,843
Teemad: 743
Liitus: Apr 2002
Maine:
36
Vaata Style postitust...vabalt võib olla tehase neljane kast.
NB. Vaata auto nina alt käigukasti sidurikoja poolse serva suunas. Seal on selline valatud plaat, millel kirjas käigukasti mark ja tootmiskuupäev.
Seda saab tõlkida nii:
The other code number to find is stamped into the bottom of the transaxle. It is a 2 or 3 letter transaxle designation consists of the first 2 or 3 letters of the transaxle code. For example, my 020 transaxle is:
FN03033
This signifies its an "FN" transaxle, and a mfg. date of 03/03/(8)3 or Mar. 3, 1983, in the format of DDMMY (with the 10's digit of the year assumed to be 8 - as in 80).
Ehk abiks.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
24-07-2006, 18:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2006, 19:36 PM ja muutjaks oli
13piisab.)
rockandroll Kirjutas:Style Kirjutas:1,4 '94 4-käigulisi on ikka olemas küll. Vähemalt, nii ütleb VW kataloog
Mis neid tehti siis venemaale või aafrikasse, kus inimesed neljani oskavad lugeda Tegelikult sõidan ise ka golfiga ja tundub päris naljakas.
miks ta naljakas on? IMHO pole vurridel, mis isegi 200km/h välja ei lähe, viit käiku küll vaja. Väikeste ja nõrkade motodega (<40a vanadel) masinatel on üldjuhul sätitud nii, et viies käik on maanteel ca 3000+rpm. Kui oleks vähem, ei jaksaks nad viimase käiguga liikuda. Viimase käigu ülekanne on sama, olenemata sellest, kas käike on neli või viis. See, kui vahepealset osa väiksemateks juppideks jagada, ei anna kah erilist efekti - peamine efekt on, et käiku tuleb ühel juhul rohkem vahetada, teisel vähem.
samas kui jutt oleks juba 2.0 motost, siis oleks 4 käiku võimsamal masinal imelik - kui moto on "pereautolik", siis on viies väikese ülekandearvuga, et maanteel pöörded (ja kütusekulu) madalad oleksid; kui aga sportlikum masin, on maanteel tavasõidul viimase käigu pöörded 3000+rpm, aga siis juba kiirenduse jaoks - sellistel masinatel piirab lõppkiirust pööretepiiraja. Tänapäeval on asjalikumatel masinatel muidugi kuus käiku
edit: töölt ää jooksmisega kadus viimase lause teine pool
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 3,135
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
60
Kui lõppkiirust mitte taga ajada, siis pole tegelikult üle nelja käigu üldse vaja. Minu Escortil on 4 käiku, kaks liitrit ja tühised 115bhp, ülekanded on 3,65; 1,97; 1,37; 1, tagasild 3.889 ja 185/50 R13 rehvid, aga esimene kõlbab ainult rehvide suitsetamiseks ning neljandaga jookseb ~160km/h. Võibolla jookseks rohkemgi, aga ei julgenud enam vajutada. Kütusekulu maanteel 7 liitrit sajale.
Kui käike oleks rohkem, siis saaks ehk masinat paremini tippvõimsuse lähedal hoida, aga ma arvan et pidevalt kangiga rapsides kaotaks ma vähemalt sama palju aega kui suuremast võimsusest võidaks, siduri lahutamise hetkel on ratastele jõudev võimsus ju null.
Ainuke asi, mille pärast ma viiekäigulist kasti kaaluks, on müratase maanteel - 90km/h on paras pinistamine.
Käigukast ei ole asi, millega puudujääke siluda - kui võimsuse/kaalu suhe on kehv ja/või mootoril powerband kitsas, siis tuleb justnimelt neid asju parandada, mitte käike juurde toppida.
Postitused: 75
Teemad: 31
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Jah mul 92a III ja tõsi see on, et 5 käik on nõrk. Mui 5 käik vedamisega juba tükkaega vilistab ei tea millal .... Aga 4 käiguga kast selles mõttes jama, et vw-nil kipub see mootor hirmsasti peal hüppama ja kui käigud väikse vahega leevendab see seda, sellest ikka 5 parem.
rockandroll