Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
26-07-2006, 19:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-07-2006, 19:16 PM ja muutjaks oli
motamees.)
See on ju lihtne matemaatika. 1 atmosfäär on 1kg/ruutsentimeetrile. Koolis õpetati ka ringi pindala arvutama. Hüdrosüsteemis (vene aegses) hoiti survet umbes 125atti. Hüdropump on võimeline andma oluliselt suuremat survet, siis aga tuleb kasutada lääne voolikuid.
Pump ei jää kindlasti nõrgaks. Kõik hüdropumbad annavad ühtviisi survet. Vahe on pumpade tootlikkuses, millele peab vastama mootori suurus.
Nagu pildilt näha on ei pea sa arvestama kogu koorma tõstmisega. Osa koormat on üle murdenurga ja see tasakaalustab ka mingi osa murdenurga eelset lasti.
Postitused: 88
Teemad: 13
Liitus: Jun 2005
Maine:
0
Kas sa ei karda et see silinder sinna natuke suureks(pikaks) ei jää? see kast on väike ja 1.5-2t pole just mitte suur raskus.Mina lahendaks selle lühema silindriga, mille asetaks kasti keskele, ehitades alla väikese metall raamistiku.Silindi saaksid kust tahes vene tehnika küljest, näiteks üsna sobivad pikkuses silinder oleks vene heinapalli press'i oma(hetkel kahjuks täpsem mark ei meenu).Ja täpse vooliku pikkuse saad lasta ise valmis teha kui pikka tarvis läheb.
Postitused: 204
Teemad: 6
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
kui pikaks jääb, saab selle panna ka kasti otsa, mis viga tal seal tõsta on. Silindri kinnituse teed alla, mitte otsa, ja silindri vastupidi töötama, pea alaspidi. kõige keerukam protsess selles on pumba ja kardaani täpne paika panemine. need torustikud ja otsmikute keeramine on ju huinaa
Vana tehnika ja veokite huviline
Postitused: 204
Teemad: 6
Liitus: Oct 2004
Maine:
3
aa ilma kardaanita pump, ei kasti külge pole hea idee. ikka raami külge. Jah pea alaspidi ei sobi, bedfordile peaks ju ideaalselt kasti alla minema. Mina isiklikult näen asja nii, või, et noh teeks süsteemi niimodi, et õlipaak raami külge, sealt hüdrovoolik pumpa, pumbast silindri, et hüdropump panna siis endale meele pärasemasse kohta, tore kui ta õlipaagi juures on ( raami sees). Starteri mootor ehk sobib ka, aga kui tal pole mahti, siis töötab vaevaliselt ja kast tõuseb aeglasemini. ehk
Vana tehnika ja veokite huviline
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
27-07-2006, 19:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-07-2006, 19:24 PM ja muutjaks oli
motamees.)
Kui juba raami ümberehituseks läheb, paneks mina sinna kõhu alla veoauto kummipadja. See padi, mida vedruna kasutatakse.
Väike arvutus näitas, et 6atise õhusurve korral tõstab see padi 2,7tonni. Väikseid õhukompressoreid on saada (ma ei mõtle mingit 100kroonist kummipumpa).
Ehitus tuleb oluliselt kergem, kui hüdraulika puhul. Õhkvedru kõrgus kokkusurutuna 19cm ja väljasirutatuna 35cm. .......... Krt nati väike käik on. Aga kui panna liigendnurgale piisvalt lähedale siis peaks tõstma kõrguse välja küll. ............ Sellisel juhul paneks kaks tükki. Siis peaks üles ajama küll. Kola on ju oluliselt vähem. Ainult padjad, kompressor ja õhutoru (umbes 15kg) hüdrosilindri, pumbaajami, hüdropaagi ja voolikute vastu (mingi 100kg kindlasti).
OK. Läks veidi unistamiseks. Raami ümbertegemine on suurem töö. Tal ju ette nähtud sealt eest tõsta. Kindel proovitud variant.
Startermootor on selleks ju ette nähtud, et seda süsteemi käitada. Vahepeal sõitis ikka väga palju TA busse ringi ja siristasid tagaluuke üles-alla. Kaubad said ju veetud. Paistab olema pisike НШ 10 pump. See tahaks 150ati tootmiseks kuskil 4kw mootorit. Vaata palju starteri peal kw on. Kui on vähem, pole ka hullu. Lihtsalt pead arvestama väiksema survega.
Postitused: 3,678
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
57
Kui НШ6siis olgu nii. Ju see pandud vastavalt starteri võimsusele. Pole sul selle kasti ülesajamisega nii kiire ka. Ega siis katapuldina pole vaja seda kasutada.
Postitused: 19
Teemad: 7
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Nimelt küsimus-kas seda TA leivaka starter-hüdropumpa saaks veel kuskilt