Abi vaja hüdraulikas
#1

Tahaks Bedfordi(CF 350)kasti kallutama panna hüdraulikaga. On olemas Gaz starteri baasil õlipump. Silindrina tahan kasutada T-150-ne käru hüdrosilindrit, kuna mäletan et see käis mitmes osas välja. Kas keegi oskab öelda kui pikk on see hüdrosilinder ja kui pikalt välja käib ja kas asi hakkab üldse tööle? Tõsta oleks vaja 1,5-2t ja tõstetava õla pikkus 2,5m http://www.carrating.org/car.php?10778 . Silindri tahan panna sinna kasti ette, kus praegu on trossi süsteemi ja reduktori abil väljakäiv süsteem. Ei viitsi enam vändataBig Grin. Hüdropump on pärit Gazilt, millel oli tagaluuk tõstuk. Kui T-150-ne silinder ei kõlba, kas on alternatiive? Või jääb hoopis pump nõrgaks?

Risto.

vaz 21013, vaz 2107, Szd, Kovrovets, Jawa 360
http://www.carrating.org/car.php?12714 .
Vasta
#2

See on ju lihtne matemaatika. 1 atmosfäär on 1kg/ruutsentimeetrile. Koolis õpetati ka ringi pindala arvutama. Hüdrosüsteemis (vene aegses) hoiti survet umbes 125atti. Hüdropump on võimeline andma oluliselt suuremat survet, siis aga tuleb kasutada lääne voolikuid.
Pump ei jää kindlasti nõrgaks. Kõik hüdropumbad annavad ühtviisi survet. Vahe on pumpade tootlikkuses, millele peab vastama mootori suurus.
Nagu pildilt näha on ei pea sa arvestama kogu koorma tõstmisega. Osa koormat on üle murdenurga ja see tasakaalustab ka mingi osa murdenurga eelset lasti.
Vasta
#3

Kas sa ei karda et see silinder sinna natuke suureks(pikaks) ei jää? see kast on väike ja 1.5-2t pole just mitte suur raskus.Mina lahendaks selle lühema silindriga, mille asetaks kasti keskele, ehitades alla väikese metall raamistiku.Silindi saaksid kust tahes vene tehnika küljest, näiteks üsna sobivad pikkuses silinder oleks vene heinapalli press'i oma(hetkel kahjuks täpsem mark ei meenu).Ja täpse vooliku pikkuse saad lasta ise valmis teha kui pikka tarvis läheb.
Vasta
#4

kui pikaks jääb, saab selle panna ka kasti otsa, mis viga tal seal tõsta on. Silindri kinnituse teed alla, mitte otsa, ja silindri vastupidi töötama, pea alaspidi. kõige keerukam protsess selles on pumba ja kardaani täpne paika panemine. need torustikud ja otsmikute keeramine on ju huinaa Toungue

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#5

    Pump koos mootoriga selline. Kui ma panen silindri pea alaspidi, siis peab ju pikk hüdrovoolik olema või panna pump ja õlipaak kasti külge(lisaraskus?) siis peab pikk voolujuhe olema. Tegelikult seal ruumi on ja ma saan silindri ka õiget pidi panna. Enne küsisin natuke valesti. Huvitab kas starteri mootor jaksab pumpa ringi ajada piisava jõudlusega.

Risto.

vaz 21013, vaz 2107, Szd, Kovrovets, Jawa 360
http://www.carrating.org/car.php?12714 .
Vasta
#6

aa ilma kardaanita pump, ei kasti külge pole hea idee. ikka raami külge. Jah pea alaspidi ei sobi, bedfordile peaks ju ideaalselt kasti alla minema. Mina isiklikult näen asja nii, või, et noh teeks süsteemi niimodi, et õlipaak raami külge, sealt hüdrovoolik pumpa, pumbast silindri, et hüdropump panna siis endale meele pärasemasse kohta, tore kui ta õlipaagi juures on ( raami sees). Starteri mootor ehk sobib ka, aga kui tal pole mahti, siis töötab vaevaliselt ja kast tõuseb aeglasemini. ehk

Vana tehnika ja veokite huviline
Vasta
#7

Kui juba raami ümberehituseks läheb, paneks mina sinna kõhu alla veoauto kummipadja. See padi, mida vedruna kasutatakse.
Väike arvutus näitas, et 6atise õhusurve korral tõstab see padi 2,7tonni. Väikseid õhukompressoreid on saada (ma ei mõtle mingit 100kroonist kummipumpa).
Ehitus tuleb oluliselt kergem, kui hüdraulika puhul.  Õhkvedru kõrgus kokkusurutuna 19cm ja väljasirutatuna 35cm. .......... Krt nati väike käik on. Aga kui panna liigendnurgale piisvalt lähedale siis peaks tõstma kõrguse välja küll. ............ Sellisel juhul paneks kaks tükki. Siis peaks üles ajama küll. Kola on ju oluliselt vähem. Ainult padjad, kompressor ja õhutoru (umbes 15kg) hüdrosilindri, pumbaajami, hüdropaagi ja voolikute vastu (mingi 100kg kindlasti).
OK. Läks veidi unistamiseks. Raami ümbertegemine on suurem töö. Tal ju ette nähtud sealt eest tõsta. Kindel proovitud variant.
Startermootor on selleks ju ette nähtud, et seda süsteemi käitada. Vahepeal sõitis ikka väga palju TA busse ringi ja siristasid tagaluuke üles-alla. Kaubad said ju veetud. Paistab olema pisike НШ 10 pump. See tahaks 150ati tootmiseks kuskil 4kw mootorit. Vaata palju starteri peal kw on. Kui on vähem, pole ka hullu. Lihtsalt pead arvestama väiksema survega.
Vasta
#8

Pump on НШ6 ja mootor 1,5kw.Nõrgukesed mõlemad? On olemas ka НШ10. Peab vaatama, kas see sobib otsa. Homme pole kahjuks aega, peab tuhamäel mäkketõusu vaatama.Big Grin

Risto

vaz 21013, vaz 2107, Szd, Kovrovets, Jawa 360
http://www.carrating.org/car.php?12714 .
Vasta
#9

Kui НШ6siis olgu nii. Ju see pandud vastavalt starteri võimsusele. Pole sul selle kasti ülesajamisega nii kiire ka. Ega siis katapuldina pole vaja seda kasutada.
Vasta
#10

Tuhamäel käidud, oli päris lahe! Kui midagi edasi olen aretanud VoodifordileBig Grin, siis annan teada. Tänud kõigile vastanutele, et kõrvaldasite mu kahtlused.

Risto.

vaz 21013, vaz 2107, Szd, Kovrovets, Jawa 360
http://www.carrating.org/car.php?12714 .
Vasta
#11

Nonii, täna lõpetasime siis isaga selle töö ära. Kasutusse läks hoopis ZIL-i silinder. Tegime proovitõste ka, loopisime oma 2 tonni mulda peale, tõime koju, kõik töötas tõrgetetta. Rõõmu kuipalju. Vaja veel üle värvida.
[Pilt: Copy%20of%20BF2.JPG]
[Pilt: CopyofBF4.JPG]

vaz 21013, vaz 2107, Szd, Kovrovets, Jawa 360
http://www.carrating.org/car.php?12714 .
Vasta
#12

Nimelt küsimus-kas seda TA leivaka starter-hüdropumpa saaks veel kuskilt
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne