18-08-2006, 21:08 PM
ispy Kirjutas:Õhupuhasti käib karburaatori küljest ära! Saab ära keetata 17 või 19mm lehtvõtmega, kui nõrgalt kinni, siis ka käega.
Kui oled õhupuhasti kätte saanud, siis vaata natuke, kuidas osad seal omavahel ühendatud on ning püüa asi demonteerida. Ei pea raketiteadlane olema.
ma tean... sain selle karburaatori küljest 19 võtmega ära selle aga kahjuks lahti teha ei osanud... panin siis tagasi nii kuidas oli ja küünla tegin üli puhtaks, nagu uus... aga ikka ei midagi, nüüd ei tahma see küünal vähemalt sedaviisi ära nagu ennem ega lähe ka märjaks... tundub et bensiini siis mootoris pole... aga ei tee ta ikkagi ühtegi käivitushäält :S
küünal on korras...karburaator peaks ka korras olema... milles siis viga? endal juhe jube koos aidake.

Seda siis ilma nö. koormuseta sõidul siledal teel, kui tekkis mingi väiksem tõus, siis veidi suurema koormusega sellist tõksimist ei esinenud. Preagu testsõite tehes kogesin midagi sarnast. Ju see mingi häälestuse ebakõla ole, pole täpsemalt uurinud. Kas tahab segu reguleerimist - on liiga rammus - või siis süüde tahaks suurematel pööretel varasemaks saada, aga noh, võrril ju tsentrifugaalregulaatorit pole, nii et võib ka olla sellest tingitud juba sünnipärane viga.
ja mul on D8 mootor, aga on siis viga selles et tal on bensiini liiga palju sees? ja kas aitab see et ma keeran küünla maha ja lasen tal lihtsalt seista mingid päevad? või pean kraani ja segu kruvi kinni keerama ja siis metsikult jooksma? või on veel mõni variant?
ise olen teinud nii kui mul võrr täis siis tõmbaan küünla maha ja väike sörk võrriga postkastini