Raudselt on vahet, sõbral oli iiiiiilgelt jamamist M sooloks registreerimisega, Pärnud, lõpp, ei saa ja kõik, veneajal nii oli ja jääb, taotle mingeid lubasid ümberehituseks jne ühesõnaga pandi täiega tala mingi bürokraatiaga lootuses et, loobud. Sõber visahing käis Tallinnas lugupeetud ja tuntud mototegelasega ARK Tallinnas rääkimas. Öeldi kohe et, kuradi Stagna kõnts seal veel Pärnus tegutseb, selline seadis kehtis Staalini ajal ja kaotas juba peale 70a. vist jõu.
Vormistati mingi paber, sellega sai uuesti Pärnu tuldud ja OSSAAA olks te selle vana nägu näinud kui paberit luges
algul läks näost valgeks, sii punaseks, siis roheliseks ja jälle punaseks kadus kuhugile kontorisse(tõmbas sidet Moskvaga vist) tuli tagasi sisistas vihaselt midagi tellerile ja käratas tehke paberid ja kaduge
Miks vana nii vastu asjale oli on siiani mõistatus, isiklik viha ei saanud olla, ei tundnud nagu teist.
Omal samuti registreerimine pooleli, paberid olemas aga, tõesta et, saoled omanik. Päris omanik juba pikemat aega manala teed läinud.
Asja käik sellisel juhul siis järgmine:
1.korda ajada pärija paberid, surmatunnistused jne.(notarjalne kinnitus)
2.Teha pärijaga ost/müük
3.uued paberid, masin tuleb ka arki viia, kui masinat ei saa ARK-i viia tuleb tuua nn. mägi muhamedi juurde e. ark ülevaataja tuleb vaatab sinu masina üle teeb mingi ülevaatus paberi(see nr, see masin)
Ja korras.
Kui pabereid ei ole siis ennem kirjeldatud võimalus avaldusega. Võtab aega, sest keegi ei viitsi seal arhiivis tuhlata, osa arhiive ka hävitatud(paber arhiiv) varu kannatust igatahes ja pappi läheb ka vast nii 3000kr