jawa robby 50
#1

ande nõu selle masina kohta! palju sisse võtab, kui hea juhitavus on ja kiirendus jne... nõu võiksid anda selle masina omajad aga kes teavad sellest võiksid ka oma arvamuse öelda...
okei laduge siis plussid ja miinused välja!
Vasta
#2

noh? keegi ei tea midagi?
Vasta
#3

http://jawa.ee/page8.html

Milleks on INTERNET?
Wink
Vasta
#4

ei soovita muidugi seda panni osta, miinused: vesijahutus puudub, vale kiirus, võib sõita 50km/h 50cc aga noh see sõidab 70km/h. Ütlen osta mingi cpi või aprilia masin ja ära selle jawa peale enam mõtöegi..
Vasta
#5

suvaline13 Kirjutas:...vale kiirus, võib sõita 50km/h 50cc aga noh see sõidab 70km/h...

Esiteks, võib sõita kuni 45 km/h ja kes siis Sul 70 km/h käsib sõita?

Minu Delta läheb ka 60+ välja (pole maks. kiirust proovinudki) ja ega see siis kohe "mittemopeed" ole.
Vasta
#6

lolBig Grin, tean sellest robbyst nats aga vahet pole...Cpi on ka hea ja kallis asiToungue. sm ja sx on headToungue, kvaliteetsed ja korralikud vähemalt. Sõbral on jawa, tagu kumm no nii kitsas et jääb igale poole kinniBig GrinBig Grin, ja mustrit ka pole seal..juu
Vasta
#7

KoBa Kirjutas:Jawa on Jawa sellel on ajalugu CPI on lihtsalt üks plastmass käkk

Hiina päritolu südamed neil mõlemal.
Jawal Honda Monkey mootori hiinas kloonitud variant ja CPI rolleritel  hiina versioon minarelli horisontaalsilindriga rollerimootorist...
Cpi toodetava mopeedi algses emas ei ole kindel, kuna puudub isiklik kontaktikogemus selle masinaga.

Jawal kui sellisel on ajalugu tõesti aga kõik need tolleaagesed vinged rattad on kah omadega ajalugu ja nüüdseks sellest kõigest alles vaid kaubamärk mille abil proovitakse nostalgiasoolikaga inimestele seda kõike kuidagi pähe tõmmata.
Väiksed masinad (50-125cc) kõik hiina mootoritega ja osad neist ka üleni lausa hiinas valmistatud, vaid jawa silt lisatud. Lihtsalt nii on lihtsam ja odavam. See ei tähenda alati, et nad halvad oleksid aga kas klepsu eest juurde maksta või eeldada, et on parem, on omaette asi.
Isiklikult kui ostma hakkata mingit 4t mopeedi, siis mina võtaks jawa valikust tunduvalt odavama ja klassikalise mopeedivälimusega Jawa Betka (ehk näiteks Shienray XY50Q-2 või mingi muu suvalise nimega nagu on parajasti vaja)

P.S. Põhimõtteliselt sama mootoriga mis jawa on ka 4t ZID.
Vasta
#8

suvaline13 Kirjutas:lolBig Grin, tean sellest robbyst nats aga vahet pole...Cpi on ka hea ja kallis asiToungue. sm ja sx on headToungue, kvaliteetsed ja korralikud vähemalt. Sõbral on jawa, tagu kumm no nii kitsas et jääb igale poole kinniBig GrinBig Grin, ja mustrit ka pole seal..juu
Paaril tuttaval cpi.Ei kiida just eriti.Jawa on jawa ikkagi.Eks iga masina sõiduomadused jne. olene ikkagi leistangise ja sadula vahelisest tihendistBig Grin
Vasta
#9

KoBa Kirjutas:Jawa on jawa ikkagi.Eks iga masina sõiduomadused jne. olene ikkagi leistangise ja sadula vahelisest tihendistBig Grin

Küsiks ikkagi, et millepoolest siis sinuarvates jawa on jawa, ehk milles see seisneb?
Kuidas saavd sõiduki sõiduomadused sinuarvates juhist sõltuda? Juhitavuse täpsus, mootori dünaamika jne on ikkagi kindlad ja masina ehitusest tulenevad omadused.
Vasta
#10

Tere.Igati asjalik sõiduk.Ilus,lihtsalt remonditav,võimas(80 kg kaaluva mehe käes tõstab noka üles kui sidur ettevaatamatult vabastada),teenindus korralik ja varuosad saadaval.Ps.on kindlasti kergem müüa nt. 5 a. vana jawat,kui 1 a. vana "jing jung zangi" vms. sõidukit.Miinuseks võib lugeda ainult kallivõitu hinda,kuid siin aitab liising.Mina jõudsin Jawa juurde peale Zidi(igati ok. ainult ühe kohaline) ja Hiina rollerit.Seega leidis järjekordselt kinnitust vanasõna:"kooner maksab kõige eest topelt"
Vasta
#11

Palun vabandust, et kündsin sellise vana kirjatüki veel üles, kuid arvan, et tean midagi Jawa Robist ja seepärast ka targutan.
1. Jawa Robi-l on kiiruse tõstmiseks lihtne ümberehitus- vahetage tagumine ketiratas väiksema vastu, neid on võimelik tellida Jawa-dega tegelevatest kauplustest (OÜ Karter-Viljandis; Baros-Tallinnas, ka Pärnus on mingi kauplus) muidugi, kui kasutaja kehakaal seda võimaldab.
2. Mina arvan, et mõne aasta pärast on Hiinas toodetud mootorid paljudel tsiklitel raamivahel, sest Hiina areneb jõudsasti ja suurt rolli mängib asja juures mootori omahind.
3. Minu andmetel Jawa nimesilti sõidukitele Hiinas ei paigaldata (ma ei räägi mootoritest), sest Jawa-sid toodetakse ikka Tšehhis vana jawatehase ruumes, olen isiklikult kohtunud tehasesindajatega, nendega vestelnud, veidi Jawa-sid remontinud ja ka koos saunas käinud.
4. Eile õnnestus näha Türi Lillelaadal ka 250ccm mootoriga Jawat.
Mootor on muidugi jälle Aasiast, 2-e silindriline, ca. 20kW, kaks karburaatorit ja 4-takti, esimene pidur on ketaspidur.peaks hästi sobima kuni 25kW A-kat. juhiluba omavatele tsiklistidele.
Vasta
#12

ma ise sõidan sellisega ja ei saagi midagi halba öelda täitsa korralik masin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne