Mossehull
Registreerimata
kas 408 on olemas kaks mootorit: 1,3 ja 1,5.
ja kui on siis mille järgi saab neid eristada?
Postitused: 2,477
Teemad: 19
Liitus: Mar 2004
Maine:
11
Ainult 1,4 on 408 mossel. See 1360cm3 ja 50hj.
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Mossehull
Registreerimata
asoo
siis mul endal on valeinformatsioon.
et siis 412 on 1,5 55kw mootor jah?
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Hea noor sõber!
M-408-l oli tõesti vaid üks mootor.Töömaht 1360 ja 50 hj ja kui mälu siinkohal ei peta,siis 4750p/min juures.Keresid oli jah mitu,tulenevalt sellest,et 408 ja 412 olid tootmises paralleelselt,sama ka mudelitega 2138/2140.Mootor iseenesest M407 edasiarendus,põhiosas siiski üsna sama.Toodeti küll erinevaid modifikatsioone,erinevate mudelite tarvis.(Tõsi ,tegelikku tarvidust selleks polnud)Alates keevitusagregaatidest,lõpetades erinditega mis mõeldud paigaldamiseks mudelitele 400,401,402,407 ja 403.Just selline järjestus.Ja muidugi nende mudelite modifikatsioonidele.Täpsema info saad selle kohta raamatukogust, kui otsid välja 70-ndate lõpu,80-ndate päris alguse "Za Ruljom-id"Seal oli neist päris pikalt juttu.Veel 80 lõpul olid varuagregaadina paraleelselt müügil mootorid M407 ja M408.Täpsemalt võid küsida "Volga" poest.Personal seal pea sama-tollest ajast.Mäletan korda kui mõlemad tutikad mootorid olid müügil,Hinnavahe pea olematu.
Tervitades,Flanagan
Mossehull
Registreerimata
no vot see oli alles vastus. super
tänud igatahes
koguse asja on mul sellepärast vaja teada, et nädala alguses lähen ühte mootorit vaatama mis väidetavalt pidi olema 408 oma aga kuna täpselt ei tea, mis mootor seal peal on siis küsisin targematelt abi, mida ma ma väga ilusti sain. arvan et nüüd tean vahet teha 408 ja 412 mootoril küll.
Mossehull
Registreerimata
mis arvate palju oleks mõistlik 408 mootori ees maksta?
generaator ja starter on puudu. mootor on ise tipptopp korras
Postitused: 375
Teemad: 16
Liitus: Dec 2002
Maine:
0
Hinna kohta ei oska midagi kosta.Startereid peaks ikka leiduma ja tegelikult genekaga pole kah probleeme.Lõpuni aus olles oli see mootor tegelikult komplekteeritud alalisvoolu masinaga mida dünamoks kutsuti.Töötas teine paaris relee-regulaatoriga PP-24(kirillitsa muidugi ja vist oli lõpus modifikatsiooni tähis G,aga ses viimas pole mitte päris kindel) samas olen kuulnud,et mingi osa 2138,tulid juba tehasest vahelduvvoolu genekaga.Üks asi võiks Sul selle mootori tarvis küll kodus varuks olla-nukkvõlli tekstoliidist hammasratas.
Head soovides,Flanagan