KARBUSSI ARSTI VAJA
#1

oleks kiiremas korras vaja leida Tallinnas kohta või inimest kes lähimatel päevadel aitaks mul auto sõidukorda teha, nimelt volvol sai vahetatud meh bensupump, peale seda enam küte pumbani ei jõua, kui otse panna pudel pumba juurde siis auto käivitus kuid võttis 3min ca 2l kütet, auto volvo 240 2,0 karpa, auto ise asub lasnas laup võin ta vedada kuhu iganes
Vasta
#2

karpa ei saa bensupumba vahetamisest katki minna.
vaata kas sinu volvo karpal pole mitte tagasivool olemas,see tähendaks seda et see 2liitrit pumpas ta sul paaki.kui nii siis jääbki ainukeseks veaks bensiini jõudmine pumbani.see aga juba lihtne viga.
äkki oli sellest abi.
Vasta
#3

tegemist võib olla asjaolude kokkulangevusega (seda on mul ennegi juhtunud), bensu mitte jõudmine pumpa saab minu meelest olla kas augus või sodis torus mida uus pump lihtsalt võimendas, karpa aga lihtsalt väsis, kuigi päev enne tõmbas ta ennast täis ja sai antud topkat, kuna endal puuduvad tehnilisedvõimalused ja aeg nende võimalike probleemide lahendamiseks, palun abi kompetentse (ja mitte väga kalli ) remontija leidmiseks, samas võiksid volvo omanikud mind valgustada kas äkki on paagis liiga vähe kütet (hetkel ca 10l), kuna imedes küte lõpuks pumbani jõudis aga iseseisvalt pump seda paagist kätte ei saa
Vasta
#4

siis ei oska kahjuks aidata.
Vasta
#5

kuskil süsteemis võib olla tagasilöögiklapp, kas see peab? Kas kõik lahtivõetud ühendused said korralikult kinni? lisaõhk enne pumpa mõjub ka väga väikese lekke korral. Kust algab tagasivool (kui üldse on, kas pumbast?)
var. 2 "uus" pump lihtsalt jahe?

kuna pealkiri "karbussi arsti vaja", siis lihtsalt üks selle nädala kogemus.
Äratan hetkel elule üht poolteist aastat seisnud Nissanit, kõik hooldused jms said tehtud, sh ka bensiinifilter vahetet. Auto liikus omal jõul ja probleeme ei olnud. Mingil hetkel tekkis tohutu auk karburaatori töösse, käivitus suurepäraselt, tühikäik on, aga gaasi anda ja sõita ei saa, kohe lämbub, õhuklapp jms korras. panin juba kahe nädala pärast service aja kinni, kuna oma mõistus peale ei hakanud. Täna käisin autopoe keemialetis, leidsin sealt Valvoline "carburator cleaner" nimelise aerosooli (oleks võinud mis tahes muu firma toode olla), möksisin sellega vastavalt juhendile karpa nii väljast kui seest kokku, (erilise tähelepanuga liikuvatele hoobadele, segusiibri ja õhuklapi ajamile), pintseldasin, puhastasin ja lasin vastavalt õpetusele ka käimise ajal ohjeldamatult otse karburaatorisse. peale esimest "ravi" sai parem, peale kolmandat suurepärane. nüüd käib kui kell, service tühistasin ja TÜV ootab.
tegelikult ole(i)n ma igasuguste imekeemiate suhtes pessimist, see asi igatahes oli oma hinda väärt.

mida tahtsin öelda: kui vähegi võimalik, ürita asjale ise pihta saada. Lihtsalt mõnus tunne jääb, kui seis on 1:0 ja seda mitte tehnika kasuks...


Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne