CCCPower: Jawa 350/638
#1

Ostsin sügisel omale 638, dokumentidega ja rahuldavas korras. Plaan on siis talve jooksul tsikkel igatpidi üle käia ning hooajaks ette valmistada. Pikemalt kirjutan asjast motokuuris: http://www.motokuur.ee/modules.php?name=...pic&t=3942

CCCPower
Vasta
#2

Tsikklist endast:

Enne ostu oli pidevas kasutuses, TÜV tehtud ning paistis keskmises korras.
Mootoril on kompressiooni/tõmmet. Peal on Vape elektronsüüde. Süsteem koosneb lihtsast andurist ning ühest süütepoolist millel on kaks väljundit. Tundub väga lihtne ja töökindel, süütehetk on fikseeritud ning seda muuta ei saa. All on üsna uued Mitas H06 rehvid. Välimuse poole pealt on küljes eesmine poolkondel mis on küll väga väsinud ning kroom-laibakad. Taguots oli kole palju kõrgemaks väänatud ja tehtud oli natuke teibi tuuningut. Esiporikat on lõigatud. Kõik tuled/viled töötavad.

http://web.starman.ee/hoyer/pildid/638/algul_1.jpg
http://web.starman.ee/hoyer/pildid/638/algul_2.jpg
http://web.starman.ee/hoyer/pildid/638/algul_3.jpg

Peale esimesi sõite ilmnes mingisugune rike käigukastis. Egas midagi, hooaeg oli juba üsna läbi ja ma hakkasin masinat juppideks monteerima.

Praeguseks on tehtud niipalju:

Raam algosakesteks, taguots sirgeks ja värvi alla
Esikahvel lahti, puhastus, uued simmerid.
Kõik muud agrekaadid võtsin lahti, puhastasin, sättisin ja panin kokku.
Enamus masinast on juba kokku pandud, kasutasin sisekuuskanti ja nylock mutreid Baltic Boltist.
Istmepleki sain suure vaevaga algsesse kujju ja raamiga sobima ning naha ka ilusti peale.


Vaja veel teha:

*Elektrijuhtmestikku peab parandama või üldse uue tegema. Alt geneka juurest ja lenksu alt on asi üsna nutune. Peakaitse ja massilüliti tuleb vahele panna.
*Käigukasti remont lasta teha
*Punased detailid lasta korralikult värvida

Mõned mitte kõige uuemad pildid http://web.starman.ee/hoyer/pildid/638/


CCCPower
Vasta
#3

ja kuidas ka see masin areneb ja elabSmile?
Vasta
#4

tänan küsimast!

hetkel seis selline, et mootor on veel remondis.

Uued jupid mis mootorisse lähevad: kolvid, rõngad, sõrmed, sõrmelaagrid, kõik tihendid, vv otsalaagrid, käigukastilaagrid, käimalöömisvända kummirõngas, simmerid, tahhoka tigu koos muttriga, sisekuuskant poldid, stopperseibid, siduri plaat.

mis käigukastis tegelikult toimub seda veel ei tea, kardan, et läheb sinnagi veel juppe.

ja viimaseks ülesandeks hetkel on ainult juhtmestiku install. mõned juhtmed lähevad kindlalt vahetusse, enamus klemme on siiski korralikud.

kui mootori kätte saan, siis teen suurema hulga pilte ka!
Vasta
#5

Kas sa käimaris olevate nõellaagrite mõõte ei oska öelda?

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#6

agent007 Kirjutas:Kas sa käimaris olevate nõellaagrite mõõte ei oska öelda?

Kahjuks ei ütle ka kataloog nende mõõte.
Samas neid ei annagi nii kergelt mõõta, nimelt läbimõõdu mõõtmiseks on vaja uusi nõelu, mis ostetakse poest, kasutatud nõelte mõõdust ei ole kasu.
Pikkus on jah konstantne - vist...
Müüakse neid ju komplektina st ostad nõellaagrid üheskoos korviga. Hind oli üle 100eegi.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#7

    See minu oma.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne