Tegu küll pole minu autoga, kuid siisgi mainimist väärt. Plaanis on mul taastada auto kere (esialgu). Autol on peal originaal mootor, esisild. Tagasild ja käigukast kuuluvad arvatavasti pobile. Proovin saada üles ka pildid. Tere on tulnud igasugu info auto kohta (ajalugu, tehnilised andmed, pildid jne)!!!
Tegin väheke uurimistööd ning ei leidnud Wanderer 20-ne kohta midagi. Küll aga on sama kerega Wanderer 24. Niisiis on tegu siis hoopis Wanderer 24-ga. uurin veel väheke
Kirjuta google otsingusse: Wanderer W24 või Wanderer W23.
Üks Wanderer W24 kabriolett on ka Virtuaalses Vanatehnikamuuseumis: http://vvm.unicweb.ee/?p=81
Eespool sai mainitud, et esisild on originaal. Tuleb tunnistada, et arvasin valesti. Auto alla vaatates avanes hoopis teine pilt. Aa üks asi veel. Salongist tehtud fotol on näha, et seal on originaalist asi väga kaugel. Kurb lugu, kuid tõesti on salongis vene tehnika.
Olen jõudnud töödega nii kaugele, et hakkan kere raamilt maha tõstma. Kere on peaaegu puhtaks tehtud. St et uksed, klaasid küljest, salong puhtaks. Nina osa on ka peaaegu puhas ning mootor maas. Taga klaas ainuld ei taha ära tulla. Tööd on palju, kuna kere detailid, mis peaksid olema kinnitatud poltidega, on külge keevitatud. Kuna olen selline mees, kellele meeldib kõike käsitsi teha, siis relakat ei kasuta (kui siis väga harva). Püüan käsitsi hakkama saada. Välja on tulnud palju rooste auke ja kuni kolme kordset plekki (st et mitu plekki on üksteise peale keevitatud, jätmata vana roostes plekk alt lõikamatta). Tööd on veel väga palju. Pilte tahaks ka lisada aga arvutil mingi jama, ei taha fotokast pilte vasut võtta.
Võrus on samuti üks taastatud Wanderer W24 - tehnika on küll uuem (mootor VAZ, sillad samuti Nõukogude tehnikalt). Kontakte on ilmselt võimalik saada Levateki kaudu.
indreksirk Kirjutas:Võrus on samuti üks taastatud Wanderer W24 - tehnika on küll uuem (mootor VAZ, sillad samuti Nõukogude tehnikalt). Kontakte on ilmselt võimalik saada Levateki kaudu.
Tean seda meest ja olen temaga sellest projektist ka rääkinud