Tatra 813PMS
#1

Jäi silma, et selline Eesti Raudteele kuuluv isend on müügis. http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1108117
Oksjon lõppeb millalgi esmaspäeval.
Vasta
#2

Mingi aeg tagasi oli see isend vist 4 korda suurema hinnaga müügis. Tundub , et ostjat ei leitud.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#3

Sel tatral selline viga küljes,mis pole vast eriti lihtne kõrvaldadaToungue
Vasta
#4

minu arvamus pigem, et kuna tegu siiski suhteliselt eksootilise masinaga, siis ei julgeta niisama osta - summa ei ole vanaraua eest siiski väga väike Wink

(Arvuti)vanaraualadu -> www.hot.ee/hqs

Vasta
#5

mesamees Kirjutas:Sel tatral selline viga küljes,mis pole vast eriti lihtne kõrvaldadaToungue

Kuskilt Venemaa tehasest/poest pidi saama juppe tellida.Eelmisel korral oli mainitud , et remont pidi maksma paar tuhat. Uskuda või mitte.

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#6

krdi kahtlane küll see paari tuhande jutt.
Vasta
#7

http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...&id=827427
Siin siis vana versioon , mille postitas Petss kunagi Ida-Euroopa rasketehnika teemasse. Samas on Eesti Raudteel pakkuda ka selline
http://www.osta.ee/index.php?fuseaction=...id=1108129

Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !

Üks 2001a Busso ongi ainult.
Vasta
#8

Tatra esindust Eestis pole, mõned aastad tagasi oli küll Autolehes juttu, et firma Ateka plaanib Eestis avada Tatra hooldekeskuse. Aga jutuks näis see jutt jäänud olevat.
Venemaal on Tatra läbi aegade üsna populaarne olnud ja tšehhide põhieksportturud ongi praegugi Venemaal ja kolmandas maailmas (nt India). Möödunud aastal Saksamaal käies sattusin mingis leheputkas sirvima ühte sealmail müüdavate veokate kataloogi, seal oli Tatra peapuudusena mainitud kohe vananenud konstruktsioon...
Aga antud T813 võib üsna tõenäoliselt olla ainuke selline Eestis, lõpetati T813 tootmine juba 1982 või 83. Põhitarbijaiks neil olid NL-ile sõbralike riikide armeed. Tähis PMS peaks tähistama pontoonsillakandjat (pontonová mostová souprava), netist leitud piltidel olid sillakandjad küll vaid ühekordse kabiiniga.
Vasta
#9

mesamees Kirjutas:krdi kahtlane küll see paari tuhande jutt.
Veoauto jaoks pole 2000 küll mingi kirves summa.Kui veel juurde arwestada ,et tegu siinmail harvaesineva TATRAga.Ainult ,et tehakse see auto korda ja ,mis saab edasi?
Vasta
#10

ega ma mõelnudki,et see paar tuhat kallis on,vaid seda,et kallimaks võib minna või üldse mitte juppi leida.Vabandust kui valesti aru saadi.
Vasta
#11

Mind on pikka aega huvitanud, et kas sellise telgede asetusega Tatra 813 oli Ida-Saksa mudelimeistrite omalooming või liikus neid ka reaalselt?

http://cgi.ebay.at/DDR-Tankwagen-MK-Mode...otohosting

Pikka aega netis tuhlamist annab 6X6 Tatra 813-te telgede asetuseks ainult selliseid.

http://www.volny.cz/nex/auta/obr/T813b.jpg

Võib-olla oskab keegi seda kommenteerida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne