17-08-2006, 15:48 PM
Viimasest kirjutisest möödas kaks aastat, seega viimane aeg infot veidi ajakohastada.
Mõlemad Golfid, nii ARY kui punane on jätkuvalt alles. ARY seismas varju all, punane vajadusel igapäevases kasutuses. Pikemalt siis viimasest.
Punane on ostuhetkest tänaseni läbinud umbes 10 000 kilomeetrit, neist 1300 selle suvega. Täpsemalt oli tegu puhkusereisiga Põhja-Eestis. Kaks inimest ja pagas kulgesid muretult mööda metsateid ja väiksemaid radu. Keskmine kütusekulu tuli nii 9 liitri juurde.
Enne reisi tuli muidugi käia ülevaatusel (läbitud probleemideta) ja sooritada õlivahetus. Seekord sai mindud kindla peale ja tehtud mootori sisepesu spetsiaalse Comma pesuõliga. Protsess nägi välja siis selline: vana õli välja, Comma pesuõli sisse, pool tundi tühikäiku, pesuõli välja, uus filter ja Castroli õli.
Ja kuigi antud jõuallika hetkel fikseeritud läbisõit on miski 397 000 kilomeetrit, ei kulunud matka ajal varda järgi hinnates grammigi õli, samuti ei olnud märgata õli tumenemist. Nii et selles vallas muredeks põhjust pole.
Küll aga annab nüüd peavalu käigukast. Reisilt tagasi jõudes sai maale sõidetud, kui mäkke kiirendades viiendat käiku lülitades oli vastuseks vaid "kõrrrrr..." ja null protsenti vedu. Teised käigud olid küll alles, kuid käigukastist kostis ikkagi vaikset kõrinat.
Viies käik lülitus ka varem juba kahtlaselt, kuid seekord nähtavasti sai tööleping lõplikult otsa. Eeldasin väsinud laagrit, kuid hetkel esivanemalt laekunud info annab põhjust oletada muud viga.
Kuna ARY-lt varuosakasti võtmine ei ole mõistlik (parem hoida teda komplektsena), sai otsitud asenduskast. Doonoriks osutus Pärnus pesitsev G2 GTI, 800 raha eest toimus vahetus. Kasti kood sama mis mul (9A), tootmisajaks 02024 ehk 2.veebruar 1984. Hetkel on oma kast alt ära ja doonor ootamas ühe vajaliku tihendi laekumist Forssi. Siis saab tõenäoliselt kulgemist jätkata.
Kaugema aja uudistest niipalju, et eelmise aasta kindlustuspalaviku ajal sain kokku ka masina paberites olnud inimesega, kes soovis sõiduki enda nimelt ära saada. Siis selgus ka veidi ajaloost: tema kätte jõudmise hetkel oli auto läbisõit 147 000 km, müüjaks Silberauto mehaanik. Et praegu pakub näidik läbitud kilomeetriteks natuke alla 400 K, siis on vahepeal temaga mehiselt sõidetud. Ja kui palju enne mind spidomeetrit keritud on, teab vaid tuul.
Asp
Mõlemad Golfid, nii ARY kui punane on jätkuvalt alles. ARY seismas varju all, punane vajadusel igapäevases kasutuses. Pikemalt siis viimasest.
Punane on ostuhetkest tänaseni läbinud umbes 10 000 kilomeetrit, neist 1300 selle suvega. Täpsemalt oli tegu puhkusereisiga Põhja-Eestis. Kaks inimest ja pagas kulgesid muretult mööda metsateid ja väiksemaid radu. Keskmine kütusekulu tuli nii 9 liitri juurde.
Enne reisi tuli muidugi käia ülevaatusel (läbitud probleemideta) ja sooritada õlivahetus. Seekord sai mindud kindla peale ja tehtud mootori sisepesu spetsiaalse Comma pesuõliga. Protsess nägi välja siis selline: vana õli välja, Comma pesuõli sisse, pool tundi tühikäiku, pesuõli välja, uus filter ja Castroli õli.
Ja kuigi antud jõuallika hetkel fikseeritud läbisõit on miski 397 000 kilomeetrit, ei kulunud matka ajal varda järgi hinnates grammigi õli, samuti ei olnud märgata õli tumenemist. Nii et selles vallas muredeks põhjust pole.
Küll aga annab nüüd peavalu käigukast. Reisilt tagasi jõudes sai maale sõidetud, kui mäkke kiirendades viiendat käiku lülitades oli vastuseks vaid "kõrrrrr..." ja null protsenti vedu. Teised käigud olid küll alles, kuid käigukastist kostis ikkagi vaikset kõrinat.
Viies käik lülitus ka varem juba kahtlaselt, kuid seekord nähtavasti sai tööleping lõplikult otsa. Eeldasin väsinud laagrit, kuid hetkel esivanemalt laekunud info annab põhjust oletada muud viga.
Kuna ARY-lt varuosakasti võtmine ei ole mõistlik (parem hoida teda komplektsena), sai otsitud asenduskast. Doonoriks osutus Pärnus pesitsev G2 GTI, 800 raha eest toimus vahetus. Kasti kood sama mis mul (9A), tootmisajaks 02024 ehk 2.veebruar 1984. Hetkel on oma kast alt ära ja doonor ootamas ühe vajaliku tihendi laekumist Forssi. Siis saab tõenäoliselt kulgemist jätkata.
Kaugema aja uudistest niipalju, et eelmise aasta kindlustuspalaviku ajal sain kokku ka masina paberites olnud inimesega, kes soovis sõiduki enda nimelt ära saada. Siis selgus ka veidi ajaloost: tema kätte jõudmise hetkel oli auto läbisõit 147 000 km, müüjaks Silberauto mehaanik. Et praegu pakub näidik läbitud kilomeetriteks natuke alla 400 K, siis on vahepeal temaga mehiselt sõidetud. Ja kui palju enne mind spidomeetrit keritud on, teab vaid tuul.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!