Postitused: 837
Teemad: 17
Liitus: May 2012
Maine:
3
(07-10-2013, 19:47 PM)Janx Kirjutas: Tuttava T-40'l on tehtud selline rats - õhupuhasti ja sisselaskekolle vahel oleva õhuvooliku asemel on paigaldatud kolmik. Vaba augu ette keevitatud vana vene bensukanistri kork, see on kerge liigutusega avatav. Talvel tõmbad korgi lahti, lükkad kuumapuhuri sisse, ootad minuti ja traktor matsupill iga ilmaga. Pole tal küünalt ega plokisoojendust. Enda 40-le pole mul veel vajadust olnud ühtki soojendust ega küünalt panna, eelmisel talvel läks -18c käima nagu mõte. Kompressioon ja aku peavad head olema.
Täpselt, õige lõpp sõna!
Kui alla 0 kraadi käivitamisel ilmnevad probleemid, siis on mõistlik mõelda kas seadistamisele või remondile - emba kumba on kasulik, masin muutub võimsamaks - samas ökonoomsemaks ja käivitamise n.kk kaob ka ära. Pikas perspektiivis on korras masin igal juhul kasulikum kui ront!
Come to the dark side, we have cookies!
Postitused: 701
Teemad: 18
Liitus: Jan 2004
Maine:
5
Näites Hatz väikemootoril .1D seerial on selline lahendus tehtud,et silindripea küljes on väike torukene,mis on sisselaskega ühendatud.Sealt saab natukene õli kallata mis siis otse silindrisse läheb. Pidi ka külmkäivitust parandama.Ise pole proovinud. Samas õliga on 2 asja,nimelt õli tihendab mis tõstab kompressiooni ning õli samaaegslt ka vähendab põlemiskambri ruumi mis jällegi tõstab kompresiooni. Muidugi peab ettevaatalik olema,et liiga palju ei kalla mis tekitaks hüdrolöögi. Samas on nendel mootoritel pool automaatne deko süsteem ka olemas.
Ise siiski jään soojapuhuri variandi juurde mida sisselaskesse suunata kui on õhkjahutusega mootor ja kasutaks vähemalt 10WX õli. Õli soojendamisega on see nali,et alt võib ju mootor soe olla aga kui üleval plahvatust ei toimu siis käima ikka ei saa.
Eks see õlisoojendus on rohkem siuke paketi osa kus sul on plokisoojendus+õlisoojendus. Eraldi ta väga ei aita kui just väga kehva õli ei kasutata.