Mida sellisest Man´ist arvata?
#1

Olen mõned korrad selliseid näinud.Eesti kaitseväel on neid ka. Olemas on sillavalemiga 4x4, 6x6 ja 8x8.
Kas keegi on sellistega kokku puutunud? Kuna tegelikus elus on seda autot minumeelest päris efektne vaadata, siis pildid ei suuda seda edasi anda.
Seda tean ka, et sellise toomisel tuleb luba hankida, kuid arvan, et asi võib seda väärt olla.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Sõidame suurtega...
Vasta
#2

Olen sellisega, täpsemalt 6x6 variandiga päris palju liikunud, maastikuläbivus on minuarust väga hea tal. Kabiinis vabalt ruumi kolmele, väljavaade samuti hea. Gaasiandes annab seljataga asuv mootor väikse möirgega märku, et "powerit" on. Mis toomist puudutab, siis selle kohapealt ei oska kaasa rääkida.
Vasta
#3

8x8 varianti on hoopis efektsem vaadata, eriti üks veab teist slepis ja nii sõidetakse mööda metsa ja tehakse muid vigureid. 6X6 masinaid kasutatakse rohkem Tapal, 8X8 on kasutusel rohkem Kuperjanovis.
Vasta
#4

Eesti kaitseväe kodulehelt siis selline pilt:
http://www.mil.ee/index.php?menu=varustus&sisu=man4520
Vasta
#5

8x8 ja 6x6 on lihtsalt suurendatud kandevõimega, kas ka läbivusele mõjub, on iseasi.Teoreetiliselt peaks läbivus parem olema, sest suurem pind emakese maaga kontaktis, kuid alati see pole nii.Samas mingile 8x8 rehve ostes oleks pärast rahakotis päris nukker seis.
Pole toomise plaani maha matnud (veel).

Sõidame suurtega...
Vasta
#6

Mina olen sõitnud 8x8 varjandiga ja olen ka lähemalt nende masinatega tutvust teinud. Üldiselt on tegu suht vanade masinatega ,kuid vähe sõitnud. Sellegipoolest võib mõnede varuosade leidmine võtta kaua aega ja tihti on hind päris kirves. Maksimaalne kiirus on neil 90km/h vee läbitavus 1,5m tõusu võtab 60 kraadi ja saab sõita 40 kraadise kalde peal. Lukku käivad tagumised diffrid ja vahekast esisilla jaoks. Mootor on V8 deuz õhkjahutusega kahe turboga ja poolautomaat käigukast 6 käiguline. 6x6 le on lubatud panna peale 7 tonni ja 8x8 10tonni. Seda tundub vähe ja kui sileda maa peal peale panna see koorem ,siis eriti aru ei saagi ,et koorem peal oleks ,kuid arvestama peab ,et masin peab suutma läbida ka erinavat maastiku sellise koormaga. Pöörderaadius on 6x6 20,5 m ja 8x8 21,5 m See teeb kitsastel ristmikel pööramise raskeks, Elektrisüsteem on keeruline ja tehniliste jooniste ja skeemide poolest pole kiidelda. Saksamaalt peaks neid saama neid tuua suht odavalt ,kuid kui kütusekulu on seal 50 kanti ja varuosade poolest pole kah kiidelda.
Vasta
#7

minagi 8x8-ga maad mõõtnud päris pikalt-nii lätis käidud kui narva külje all.männikul maastikuproovidel jne.
üldiselt vahva riistapuu.
läbivus on sellisel küll tohutu, kinni naljalt kuskile ei jää.samas on mugav väga halval maastikul natu kiiremini liigeldes.
täitsa omaette feeling on järskudest nõlvadest üle ääre alla sõitmineBig Grin seda siis seetõttu et kabiin niivõrd ette esiteljest ulatub.
muid rattavalemeid pole kahjuks proovida saanud...

edu!
Vasta
#8

USUN ET NORM PILL ,AGA TOOMISEGA VIST VEIDI PROBLEEME MUL VÄHEMALT OLI TAANIST TULNUD IVECO MAGIRUS DEUTZIGA PEA AASTA AEGA LÄKS ENNEM KUI SAIN PABERID PÄRIS KORDA! MILITAARNE IKKAGI...
Vasta
#9

[Pilt: caps_lock.jpg]
Vasta
#10

[Pilt: CapsLock.jpg]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne