Hinnakompamine BMW/EMW R35
#1

Kas keegi oskab pakkuda või on viimasel ajal kokkupuudet olnud palju võiks maksta üks enam-vähem komplektne juppide poolest, aga korrastamist vajav, BMW/EMW 1947.a.?
Vasta
#2

kui 1947.a. siis ikka EMW. Pakun et 10-15 k aga eks kõik sõltub ikka konkreetsest isendist ja selle voorustest/puudustest. Pildid ei teeks ka paha.

militaarmootorrattur
Vasta
#3

zyndapp666 Kirjutas:kui 1947.a. siis ikka EMW. Pakun et 10-15 k aga eks kõik sõltub ikka konkreetsest isendist ja selle voorustest/puudustest. Pildid ei teeks ka paha.

Jäiga raamiga,käsikäikudega vast ikka BMW.Tagavedrustusega.jalakäikudega vast EMW.

Müün valget nahka paksus 1,4-1,6
http://www.wix.com/Peterx01/R35
Vasta
#4

Ehk toovad mõned pildid küsijale selgust, huvitav oleks siis teada et kummast tsiklist käib jutt?

BMW R35

[Pilt: imgp0892bx7.jpg]

[Pilt: imgp0890mq8.jpg]


EMW R35

[Pilt: imgp0895mw1.jpg]


Aga kuna EMW puna-valge logo võeti kasutusele 1952.a. kas siis 1947.a. tsikkel on taga amortidega aga BMW märgiga või ikkagi tagant jäik ja BMW märgiga?Rolleyes Tean et sellest oli kusagil juttu aga hetkel ei hakanud nagu silma. Keegi teadjam võiks selgitada...

militaarmootorrattur
Vasta
#5

Huhh.

See nimetuse dilemma BMW-EMW on üks keeruline asi. Kui ida poole jäänud Eisenachi tehas N.Liidu jaoks reparatsiooni korras 1945-46 hakkas BMW nimetuse alla ennesõjaaegseid liikureid tootma, siis probleeme ei tekkinud. Kui aga 1950ndate esimesel poolel otsustati samu liikureid hakata ka vabalt (sh ka Soomes, Lääned jm) müüma, siis selgus üsna pea, et BMWi nimetus enam ei kõlba, sest lääne poole jäänud tehased (pms Münchenis asuv peatehas) kasutasid seda edasi. Siis leiti pääsetee EMW nimetuse all.

Siit lähtuvalt nimetatakse aeg-ajalt Läänes ka kogu Eisenachi peale-1945 toodangut EMWks... kas see on õige või mitte, seda on raske öelda. Samas - mõistlik oleks siiski peale-1945 Eisenachi toodangut Lääne sektori Müncheni tehase toodangust eristada... Oli ju Saksa eri okupatsioonitsoonideks jagatuna tollal juba de facto jagunenud 2 riigiks...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta
#6

Aga kui ma panen tagavaraosadest kokku Moskvitshi (see ei ole lubatud tegevus) , siis kas see on Moskvitsh või asukohamaaa järgi Estvich. BMW ja nn. esimesed EMV-d , mida toodeti BMW logodega on ju täiesti identsed. Pehme tagavedrustusega ja teistsuguse esikahvliga EMW-d on algusest peale olnud EMW-d
Vasta
#7

sass Kirjutas:Aga kui ma panen tagavaraosadest kokku Moskvitshi (see ei ole lubatud tegevus) , siis kas see on Moskvitsh või asukohamaaa järgi Estvich.

Täiesti lubatud tegevus muide. Kui sa saad E-märgistusega jupid, siis on "OMAVALMISTATUD" ja evib kerenumbrit ESTXXXXXXX.
Ja pealesõda on BMW-d niipalju kui laojääkidest kokku pandi, mis sealt edasi tuli hakkasid erinevused sisse tulema, nii autodel kui ratastel.

Dad.
Vasta
#8

natuke küll OT ,aga omavalmistatud sõiduk ei tohi sarnaneda ühelegi vabrikus toodetud sõidukile.Täpset sõnastust ei tea.
Vasta
#9

Kui ma nüüd ei eksi siis Valdo oli see,kes juba kunagi ammu valgustas seda bmw/emw probleemi, sellepärast ma ka nii kirjutasin. kõnealune ratas kannab märki bmw, aastat 1947, käiguvahetus kangiga, tagant jäik raam.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne