Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Kas peetud arwet palju tehtud kahe ja palju kolmeukselisi MPC sid.Ähmaselt mäletan ka wasakpoolste ustega pikka 51 kabiini Vormsi saarelt.
Postitused: 1,025
Teemad: 15
Liitus: Jan 2007
Maine:
7
Kas töesti puuduvad sellel Gazil külje peeglid vöi ma nägin viirastust!
Postitused: 265
Teemad: 3
Liitus: May 2004
Maine:
2
Pilte vaadates tundub, et kabiin on äsja värvitud. Ilmselt pole peegleid veel tagasi krutitud.
Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Huvitav milleks see pikendatud osa,kas seal on ka istmed ja kuidas sinna siis saab,kas esimesed käivad püsti voi tuleb üle istmete ronida?Mäletan et õppeauto oli meil pika kebiiniga aga taga oli ka uks.5inimest mahtus suht tihedalt masinasse ära.
Postitused: 52
Teemad: 23
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Mul meenub ühe taadi jutustus kus ta rääkis et nõukaajal oli varustajatel pikakabiiniga autod et venemaalt defka juppe välja kauplemas käija ja alati olid kaasas kast VanaTallinnat,sprotid ja suitsuvorsti kangid.Ehk see ongi pikaotsa varustaja masin.Lühem mees saaks taga pikali olla ka.
Postitused: 1,016
Teemad: 223
Liitus: Feb 2004
Maine:
9
kass Kirjutas:Paide/Türi EPT-s oli vahemalt 1 52-04 pikakabiiniga, millel oli 2 ust, ilmselt oli neid ikka rohkem ka aga seda ühte mäletan hästi , kuna ise ka sai aeg-ajalt sellega sõidetud. Valmistatud oli kabiin ilmselt ikkagi Nuias, kus mujal. Esiistmed olid ka originaallooming, torujalgadel padjad seljatugedega, kaassõitja iste käis hingedega üles nagu Zapakal, et taha saaks istuma ronida. Taga oli pikk padi ja see oli tol masinal lõpuks lahtiselt kuidagi, nii et kippus vahel kabiinis ringi sõitma. Selline tähtis teade siis minu poolt!
Tartust tuli ka pikkakabiini 2 uksega. Iste oli eriline p...o.Vindised tagaistujad lõhkusid oma jalgu ja molusi välja ronides palju.Taga oli puust kast,millel istmepadi peal.
Olen kohtand ka 4 ukselist millel 4 originaal ust.(tavaliselt oli tagauks omavalmistatud).80 ndail sai tehtud 2 ukselisest 4seid, 2002 sai ehitatud vastupidi.
vanaraud ja " vana raud " ei ole päris samad.....
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Olid olemas ka sellised kabiinid ,mille tagauksed polnud kandilised ja pleksklaasist aknaga vaid samasugused kui kabiini esiuksed.
Postitused: 279
Teemad: 23
Liitus: Aug 2006
Maine:
8
Raam, käigukast ja tagasild GAZ 53 omad. Kell on originaal aga võimalik, et hiljem külge kruvitud. Auto on oma pika elu-ea jooksul palju kapitaal remondis käinud ja vaevalt seal midagi 1965 aastal tehasest välja veerenud masinast üldse järgi on.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
kavalpea Kirjutas:PETSS Kirjutas:Kas peetud arwet palju tehtud kahe ja palju kolmeukselisi MPC sid.Ähmaselt mäletan ka wasakpoolste ustega pikka 51 kabiini Vormsi saarelt.
Vormsi saarest rääkides, seal olev pika kabiiniga 52 on 3 ukseline.
Tagumisel real on paremal pool oma uks.
Pika kabiiniga GAZ 51 pole seal olnud.
60 lõpul oli minu teada küll.Siis sai seal aegajalt viibitud.
Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.