Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
M424 oli ikka päriselt olemas,403 baasil valmistatud universaal kuid toodetud on neid vähe:yes
Postitused: 1,083
Teemad: 207
Liitus: Sep 2002
Maine:
0
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: ints
M424 oli ikka päriselt olemas,403 baasil valmistatud universaal kuid toodetud on neid vähe:yes
Ajalugu selline: alates 1957 toodeti universaali M423 ja 1963-1967 toodeti M 424 universaali ja M432 furgooni. Nii et M424 peaks selle masina mudel olema.
Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Postitused: 42
Teemad: 13
Liitus: May 2002
Maine:
0
Sedant küll 423 aga seal on kirjas 432, mis see siis on
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
On olemas võimalus et see auto on FURGOONIST ümber ehitatudUNIVERSAALIKS (lihtsalt saadi a`la sidest või kolhoosist maha kantud masin mis tsiviil tarbeks ringi ehitati)poisikesena nägin ise kuidas ehitati M427 valmis kauba varjandist millel olid lainelisest plekist küljed.:eureka
Bogomolovi galeriis puuduvad küll pildid aga andmed on seal:M432 1963-1965 Van
e.kaubik ja M424 1962-1965 5 ukseline universaal. Nii et ARK mehed panid välimuse järgi kümmnesse!!!:bounce
Postitused: 42
Teemad: 13
Liitus: May 2002
Maine:
0
Seda et furgoonist akende ja lahtikäivate tagaustega universaal tehti hästi küll ei usu, võibolla pandi kogemata vale silt ja nagu vene värk ikka kedagi eriti ei huvitanud.:???
Postitused: 747
Teemad: 47
Liitus: Mar 2003
Maine:
0
LADA 04 või 02 kaubikutel ja kastikatel olid tagauksed lihtsalt kümnekonna keevituspunktiga kinni ja klaasi augud plekiga kinni keevitatud,niiet ümber ehitus pold väga keerukas ja vene ajal olid igasugused numbrid suht tähtsad ülevaatust teostas ju miilits ja igasugused erinevused autol ja passis ei olnud teretulnud.
Vene ajal olid autod ikka hinnas ja nende saamiseks(ka ümbrehituse kaudu)oldi paljukski valmis,ja ärge alahinnake \"külaseppade\"oskusi:yes
Postitused: 3,515
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
Mul vanaisal oli ka 424. Tglt on see siiani alles, aga viimased paarkümmend aastat lahtivõetud (peale kap. remonti). Mootor on tal paberite järgi 408(403 oli ka 408 mootor?) kuigi plokikaane peale on graveeritud 407. 408 mootorit tehtigi vist 2 variandis, algul 407 suuremaks puuritud ja hiljem tuli omaette 1400ccm, millel oli peale graveeritud moskvitsh 408(samamoodi hästi stiilselt nagu 412)? Tegelikult ma suurt midagi kindlat ei tea sellest, aga keegi, kes teab, võiks mullegi rääkida. Oleksin vägagi huvitatud.
Postitused: 3,515
Teemad: 25
Liitus: Dec 2002
Maine:
38
@retro: Su piltide peal 424? a mis käimakott tal vahel ripub? Mu vanaisa omal on 408 oma vist, ja käimakang roolisambal. Su omal 412? või mingi uuem, teistsuguste hargiotstega, millega kangi põrandale sai panna? pildi järgi jäi mulje, et käimakang on sul ise vägagi robustse meetodiga läbi põranda toodud. On see nii?