Postitused: 213
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
4
Seda kohe kindlasti, palju aega raha vajav projekt....
Postitused: 104
Teemad: 3
Liitus: Jul 2007
Maine:
2
Küsiks teadjatelt, kas hübriidtrollidel on diiselmootor genekale või otse ratastele ühendatud, huvitaks ka kütusekulu?
Postitused: 785
Teemad: 2
Liitus: Mar 2006
Maine:
12
Diisel toodab voolu rattaid vedavatele elektrimootoritele hübriididel.
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Solaris Urbino 18 ei ole troll. See on hübriidbuss.
Postitused: 213
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
4
Just trolli kohta andmed puuduvad hetkel, kui leian siis annan siin teada
Postitused: 213
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
4
Kas hübriid trollikohta ka andmed on? nagu sealt postitusest lugesin on tegu ikkagi tavalise trolliga millele on eeldatavasti tehase poolt tellitud lisavidin 480V aku mille pealt vaikselt veereda saab, kui juttu oli eelnevalt hübriid trollidest
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Defineeri mõiste hübriidtroll. Troll on põhiliselt elektri jõul liikuv buss. Sellele võib olla peale pandud veodiisel või -aku, mida kasutatakse kas voolukatkestuse või muu probleemi korral. Kasutusel on ka variant, kus teatud osa marsruudist läbitakse diiselmootori jõul, kuid põhiline osa siiski kontaktliinist tuleva voolu abil. Hübriidbussil on aga kaks mootorit, kusjuures korraga on kasutuses mõlemad mootorid. Kokkuvõttes on asi kütusesäästlikum. Trollibuss ongi mõeldud liikuma ilma tossamiseta ja elektri jõul. Milline see hübriidtroll veel oleks? Sõidab elektriga ja diisel lükkab ka tagant?
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
Loomulikult on olemas. Üks seesugune on isegi Tallinnas käinud.
Postitused: 213
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
4
Ilmselt sellekohta siis vähe infot, diisel hübriid trolli kohta, kuna vastust pole.... kuid huvitav palju trolli mootor elektrit toodab, kui vool teistpidi liikuma hakkab, (omal suvila grunt jõe ääres) kas trolli mootorit tasuks ära kasutada hüdro elektrijaamaks enda tarbe tingimusteks? Ja kui tasub palju selline mootor maksta võib (ei pea korras olema, aga taastatav)
Postitused: 213
Teemad: 6
Liitus: Apr 2008
Maine:
4
10-04-2008, 23:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-04-2008, 23:14 PM ja muutjaks oli
SarveMurdja.)
Ei mõtlegi diiseltrolli mootorit aga vana Tr14 näiteks....tamm on juba nõuka ajast olemas, see peaks nõuetele vastama...
Üldiselt olen uurinud, soomest turbiin tellida maksab miljon, mis tasub ära võibolla ca paarikümne aasta pärast kui elektrit müüma hakata, kuid kui kõlbaks vana trolli mootor, mis peaks olema vähemalt kümme korda odavam, paneks mõtlema....
Postitused: 3,282
Teemad: 19
Liitus: Jan 2006
Maine:
21
11-04-2008, 09:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-04-2008, 09:28 AM ja muutjaks oli
oxygen.)
Offtopic, aga ära nimeta seda veodiisliga trolli hübriidtrolliks. See on rohkem nagu abimootoriga troll. Hübriid tähendab midagi muud.
Mis puutub spetsiifikasse, siis ma arvan, et seal lähtub kõik tellimusest. Suured sõidukid nagu bussid, trollid jne on põhimõtteliselt kõik eritellimusel valmistatud. Konveiertoodangut minu teada ei eksisteeri. Näiteks Omnilinkidel ei pidavat see üles-alla käiv kabiiniukse klaas üldse mitte Scania standard olema, vaid TAK-i tellimusel sinna pandud. Küllap saab ka siis neid veomootori variante valida ja erineva võimsusega elektrimootoreid ja abidiisleid omavahel sobitada. Ja siin on variante kindlasti üsna palju.
Postitused: 4,479
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
53
http://www.youtube.com/user/riverridebud...6Auay4cKD8
Võibolla sobib tulevikus Saaremaa ja Hiiumaa vahet käima siuke busslaev või lühendatult LASS. Lõpupoole on veel ulmelisem vihje, kuhu bussindus võiks areneda.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5,874
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
See ujuv buss maksis mäletatavasti vähemalt kolme või neljakordse uue bussi hinna... seega mitte just soodne alternatiiv. Ja meie lainetavates rannavetes saaks seda üpris kiiresti nähtavasti allveelaevana kasutada.
Majanduslikust aspektist: eeldan, et vähegi pikemal distantsil selle masinaga inimeste vedu pole lihtsalt otstarbekas.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Video lõpus nähtav maantee-tänavavõimekusega kergelennuk oleks huvipakkuvam vidin.