06-06-2008, 00:11 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-06-2008, 00:12 AM ja muutjaks oli simson.)
Tervist.
Sai üle pika aja uuesti kaherattalisega tegelema hakatud ja omale nädala alguses,seoses tapvate bensiini hindadega,mopeed toodud,et saaks väiksemad sõidud ka autota vahete vahel korda aetud.
Tegu ise 61. aasta masinaga,originaal osadest puudu ainult süütepool,mis
on asendatud auto omaga,seega keegi tore inimene võiks näidata,milline sinna originaalis käib ja kuhu kinnitub.Huvitav,et isegi kõik trossid on originaalid,värv on super hästi säilinud ja ei roosteta praktselt kusagilt.
mõni kehva kvaliteediga pilt ka:
http://fotoalbum.ee/photos/veduvasikas/sets/484807/
Mootor on kohvi,arvatavasti 61.-aastast saadik ühe kolvigrupiga sõidetud,sest kolbi silindrist läbi lastes ta lihtsalt kukkus läbi.
Sai pandud paremad kolvirõngad,kolb ja silinder varumootorilt,mis oli õnneks olemas.
Mopeediga muidu lihtsad plaanid:tükkideks,puhtaks,üle käia ja kogu lugu.
Ta on muidu juba molekulideks võetud ja kahjuks tervenisti alt poolt väga paksu
pigikihiga koos.Viimased kaks päeva ongi kogu aeg pigi eemaldamisele kulunud ja mopeed hakkab puhtaks saama.Isegi uued pigi eemaldid ei taha vanat pigi eriti ära eemaldada.
Hetkel valmistabki suurimat muret kohad,kust on värv ära kulunud.Nagu näiteks see:
http://fotoalbum.ee/photos/veduvasikas/28997911
ja soovikski nõu saada,mis ma nende kohtadega tegema pean,juhul,kui soovin siiski vahel selle mopeediga mõned tiirud teha,ja nii,et rooste peale ei tuleks.
Värvimisega rikuks mopeedi ära ja ise jõudsin mõttele,et äkki on mingit vaha või asja,millega saaks mopeedi korra kuus üle käia ja asi vask.
Aga ehk annate mulle head nõu.
Aleks Mart.
Sai üle pika aja uuesti kaherattalisega tegelema hakatud ja omale nädala alguses,seoses tapvate bensiini hindadega,mopeed toodud,et saaks väiksemad sõidud ka autota vahete vahel korda aetud.
Tegu ise 61. aasta masinaga,originaal osadest puudu ainult süütepool,mis
on asendatud auto omaga,seega keegi tore inimene võiks näidata,milline sinna originaalis käib ja kuhu kinnitub.Huvitav,et isegi kõik trossid on originaalid,värv on super hästi säilinud ja ei roosteta praktselt kusagilt.
mõni kehva kvaliteediga pilt ka:
http://fotoalbum.ee/photos/veduvasikas/sets/484807/
Mootor on kohvi,arvatavasti 61.-aastast saadik ühe kolvigrupiga sõidetud,sest kolbi silindrist läbi lastes ta lihtsalt kukkus läbi.
Sai pandud paremad kolvirõngad,kolb ja silinder varumootorilt,mis oli õnneks olemas.
Mopeediga muidu lihtsad plaanid:tükkideks,puhtaks,üle käia ja kogu lugu.
Ta on muidu juba molekulideks võetud ja kahjuks tervenisti alt poolt väga paksu
pigikihiga koos.Viimased kaks päeva ongi kogu aeg pigi eemaldamisele kulunud ja mopeed hakkab puhtaks saama.Isegi uued pigi eemaldid ei taha vanat pigi eriti ära eemaldada.
Hetkel valmistabki suurimat muret kohad,kust on värv ära kulunud.Nagu näiteks see:
http://fotoalbum.ee/photos/veduvasikas/28997911
ja soovikski nõu saada,mis ma nende kohtadega tegema pean,juhul,kui soovin siiski vahel selle mopeediga mõned tiirud teha,ja nii,et rooste peale ei tuleks.
Värvimisega rikuks mopeedi ära ja ise jõudsin mõttele,et äkki on mingit vaha või asja,millega saaks mopeedi korra kuus üle käia ja asi vask.
Aga ehk annate mulle head nõu.

Aleks Mart.