Postitused: 356
Teemad: 65
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
küünla keerme taastamine 300-500 eek-i, asenduskaane paigaldamine odavam, IZ-56 mootorijupid ei ole eriline defitsiit.
Et anda ratta kohta asjakohane hinnang oleks ikkagi pilte vaja, enamasti sellise vanusega rattal paljud pisidetailid vahetatud/puudu ja enamjaolt nende olemuse/puudumise järgi ka hind moodustub.
Ilma piltideta pakuks et 5k on OK hind, ei odav ega kallis, samas kui tõesti on korv IZ-49 oma ja suurt keevitust ei vaja ning on orig. siis see maksab päris palju. Samas on 56-te mitu erinevat modifikatsiooni, vanem variant (madala esiporilauaga, spidom. tross mootorisse jm. pisierinevused) tundub olevat veidi kõrgemalt hinnatud
Aga tee kasvõi 2-3 pilti ja saad palju täpsema vastuse.
Dok. puudumise tõttu ei maksa veel asja ostmata jätta, on mitmeid võimalusi nende ametlikuks vormistamiseks, aga see juba jutt omaette.
militaarmootorrattur
Postitused: 91
Teemad: 30
Liitus: Dec 2004
Maine:
0
Kui panna vanasse mootorisse kõrgema oktaanarvuga(tänapäevast) bensiini ei juhtu midagi halba. Kui panna uude mootorisse lubatust madalama oktaan arvuga bensiini, tekib mootori kõrgema surveastme tõttu detonatsioon, mis lõhub mootorit.
Vanasti lisati bensiinile pliiühendeid, mis samas ka määrisid klapisääri. Vanad mootorid on selle arvestusega ehitatud, seega tuleks 4taktilise puhul mõelda antud lisandi aseainele.
Vana, seisnud bensiini kasutamine mootoris ei ole hea. Pikal seismisel bensiini keemiline koostis muutub ja see võib kurat teab kuidas mõjuda.
Ehk keemiaga rohkem sina peal olevad kodanikud oskavad kommenteerida.
Postitused: 117
Teemad: 9
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
enda izh jupiteril (1) on sama korv. korvi esituli on samasugune, tagatuli on teistmoodi.
Postitused: 204
Teemad: 46
Liitus: Jul 2007
Maine:
4
Korvil ei ole minu teada ühtegi birkat.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
Seda jah, need korvid pole mõeldud väga pikkadele

. Endal kasvu kah nii 190 cm ja kipub väikseks jääma. Minu korvil on ainult mingi väike metallist nelinurk külge needitud. Korviks siis
http://fotoalbum.ee/photos/indrek1000/19315155
Masin paistab olevat heas seisukorras.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Postitused: 3,556
Teemad: 27
Liitus: Dec 2002
Maine:
39
Vähemalt korvi "lehm" ei ole küll vanatüübi (ja izh-49) oma. Vanatüübi korv oli teistpidi liistudega ja tagant ka ümmargune. Porilaud oli samasugune.
Sorry, kui puusse panen, aga minu meelest Izhi korvide areng oli ligikaudu selline:
Izh-49 ja varane 56 omasid eest ja tagant ümmargust "laia" porilauaga (sellisega nagu Sinu piltidel) korvi, hilisem 56 ja varajane Ju-K (vist ka Planeta 1) sellist korvi nagu Su piltidel, hiljem paigaldati neile ka tuuleklaas ja muutus porilaua kuju. Edasi muutus sisuliselt sama kujuga korv osaliselt avatavaks (tuuleklaas ja osa korvi pealisküljest käis hingedega üles). Peale seda vist tulidki sellised Korvid nagu Indrek1000 piltidel.
Targemad kindlasti oskavad parandusi ja täpsustusi mu jutu sisse tuua, aga umbes selline pilt on mul välja kujunenud.
Postitused: 117
Teemad: 9
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
jah, planetal (1) on kah sama korv, mis yllar21 piltidel , aga tagatule asemel on hoopis helkur. Kas külgkorv(pruunikas/kreemikas) oli originaalis erinevat värvi, kui mootorratas(siniroheline)?
JU K korv oli trummelpiduriga, planeta oma ilma ja peenikese rummuga.
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Pole veel siiamaale midagi häda olnud.Sai mingi aeg tagasi hr Miilitsaga Raplast Türi poole tuldud ,furgooni taga tuules.Kiirus siis 90 ja peale natuke.