14-07-2008, 11:05 AM
Tekitasin uue teema, kuna teatud hetkest ei ole T-25 enam sama, mis T-16!
[size=xx-smallunimüts Kirjutas:
Jukutom Kirjutas:
Kas kellelgi on aimu, kuidas seda tüüpi traktoritel (T-16, T-25, T-40)pidurilinte vahetatakse?
Omal T-16, mõistus sai eile otsa
kuna käigukasti remondi kõrvalt olin sunnitud ka isa t25l vahetama pidurilinte siis see asi on kergem. Vajalikud tööriistad on 19võtmed (2 lehtvõtit täpselt samasugused- näiteks vene omad) kleepsuga kokku ja üritad käisepolte lahti saada. (külgülekande ja käimari vahel on käis seal sees on pidurilindid.
Tänu! Seda ma tahtsingi kuulda, kas tõesti tuleb "käis" või "varrukas" käigukasti otsast eemaldada, et lintidele ligi pääseks! [/size][/size]
Mis mulle probleemi tekitab, et see, et peale parempoolse varruka ehk käise eemaldamist käigukasti küljest langes oma normaalpositsioonilt alla ka veorataste blokeeringu julla ning nüüd ei saa enam võlli tagasi.
Kas selleks, et asi laabuks, tuleb nüüd käigukasti kaas pealt maha võtta?
[size=xx-smallunimüts Kirjutas:
Jukutom Kirjutas:
Kas kellelgi on aimu, kuidas seda tüüpi traktoritel (T-16, T-25, T-40)pidurilinte vahetatakse?
Omal T-16, mõistus sai eile otsa
kuna käigukasti remondi kõrvalt olin sunnitud ka isa t25l vahetama pidurilinte siis see asi on kergem. Vajalikud tööriistad on 19võtmed (2 lehtvõtit täpselt samasugused- näiteks vene omad) kleepsuga kokku ja üritad käisepolte lahti saada. (külgülekande ja käimari vahel on käis seal sees on pidurilindid.
Tänu! Seda ma tahtsingi kuulda, kas tõesti tuleb "käis" või "varrukas" käigukasti otsast eemaldada, et lintidele ligi pääseks! [/size][/size]
Mis mulle probleemi tekitab, et see, et peale parempoolse varruka ehk käise eemaldamist käigukasti küljest langes oma normaalpositsioonilt alla ka veorataste blokeeringu julla ning nüüd ei saa enam võlli tagasi.
Kas selleks, et asi laabuks, tuleb nüüd käigukasti kaas pealt maha võtta?