moto-onu Kirjutas:Mootor pole kohvi silindrid ja kolvirõngad on ilusad ,kolvid sammuti .Hommikul täiesti külmast peast on ühe löögi pill !?!?! Eile avastasin huvitava asja ,kui sõidan näiteks neljanda käiguga(teiste käikudega pole aru saada) ,siis vahepeal kaob jõud ära. Löön käigu alla kogub tuurid ülesse ja vahetan käigu ülesse ja läheb jälle ,kuid seda mitte kauaks.
Uhh
Süntomeid on liiga vähe, et head deagnoosi panna.
Üldiselt kui külmalt läheb ja soojalt mitte kahtlustaks veidi varajast süüdet. jawa 634 peaks ka süüde sinna 2,7-3,2mm vahemikku jääma.
Ütleme et see ei mõju.
Seejärel kakuks ise karpa laiali.Senikaua kuni sa kruve küljepeal ei krudi ja düüde just segi ei aja võid karpa julgelt laiali lammutada ja hiljem kokku panna. Samas hoiatan ette, kui karpas mingi "präänik" düüsi ummistunud pead hiljem regullima ikka.
Kui karpas ka viga pole.
Õhufilter lahti ja kompressoriga (kasvõi bensuka omaga) õhufilter puhtaks. Kõige parem oleks loomulikult kui võtad terve mängu maha karpa tagant ja puhastad lapiga ka ära. SAmaskontrolli ka karpa ja õhukopsiku vahelist lõdvikut. Ma suutsin kunagi kruvikaga enda omale augu sisse teha ja vandusin hiljem, et kust õhku saab. Mõrane ja väga jäik kummijulla võib sama efekti teha.
OK ikka ei aita. ka see.
Siis viskaks korra küünlad pealt minema ja ostaks õiged. Ära vaid küsi mult nende marki, kuna ei tunne 634 küünlaid. Vene omasid ei soovita.
Piibud süütepool üle kaeda. Kõige kergem vahetad süütepooli juhtmed ära ja piibud ka omavahel siis näha kas ja mis lahti.
Endal on juhtunud, et 1 küünal laseb alt õhku sisse (valu viga) ja paarilisel oli samal ajal süütepool poolpidune töölepingut lõpetamas.
Mootori simmerite vahetusest aitab vaid 30% juhtudest, enamjaolt tuleks mootor lahti võtta et korraga ka laagrid vahetada. Vanad simkad võivad ka kuigi oma eluaja ära olla elanud. Võid üritada nende vahetust ilma mootori poolituseta, kuid enamjaolt see hästi ei lõpe;S St hiljem tuleb ikka mootor poolitada.