Ei julge ise midagi pakkuda peale selle, et nõukogude jalgrata porilauaga tegu. Progress V 110 mudel töötati välja Ukrainas Harkovi tehases ja edaspidi valmistati seda ZIS (ZIL) ja GAZ tehastes, vist 51-sest aastast alates. Harkovis toodetud mudelit tunti V110-na (vist ilma Progressi nimeta?)
Samuti ei julge kinnitada, et Progressi nime kandvad isendid olid Rigadest kvaliteetsemad. Lgp. Veteran aga veidi vanem ja omab ilmselt isiklikke kogemusi. On olemas üks ZIS-tehase jäänus, esiporilaud peaks originaal olema agapole silma ees, eks selle ajajärgu nõuk. rataste porilauad olid üsna ühte nägu v.a. Rigad. Veel, et mudel V110 oli meeste ratas.
Isiklikest " Progressi " kogemustest niipalju, et kuna selle ratta juppe oli eraldi saada, siis esiteks ostsin oma ülesputitatud isalt saadud tundmatut marki rattale "Progressi " lenksud. Hiljem, kui olin raami purux sõitnud, sai ostetud ka raam koos keskjooksuga, kuna " Riga"- tüüpi keskjooks ei sobinud Harkovi ratastele omase keskjooksuga. Jalgratta seljas ma keska aja elasingi, lõpux V-54 võidukas, aga see on teine teema.