Postitused: 54
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
niisiis,probleem järgmine.mootoris kõik õli väljas,ainuke koht kust õli 98% tõenäosusega välja on tulnud,on klapikambrikaane tihend(välisvaatlusega,autopõhi,väljalaskekollektor,starter,jne jne õlised.)tundub nagu pump oleks õli jubeda survega ainult nukkvõllini peksnud,ja klapikmbrkaane. tihndi vahelt välja ajanud.tegemist V6 mootoriga,4 nukkvõlli,autoks opel omega(-b ????). milles võib proble olla,et klapikambrikaane tihendi vahelt peksab kogu mootri õli välja?
i´m the fucking piledriver...
Postitused: 54
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
vaevalt,karterituulutuse otsad ant. autol lahti,õli lõi välja sooja mootoriga(auto läks põlema),tundub nagu kogu õli oleks lühikese ajaga kart. välja löönud,ennem jõuti auto seisma jätta,kui õlituli põlema läks.a terve põhi nagu mastiksiga üle käidud.klapikambrikaane tihendi vahe ujub õlist,moto välimised küljed märjad.sisselaske alune kuiv.krt,juhe jummala koos.
i´m the fucking piledriver...
Postitused: 54
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
õli on auto põhja all värske,tilkumisega korjab sitta peale,kulub ära,väljalaskekollektor "põleb" kuivaks jne.ant. autol põhi tilkus õlist.pikalt lekkides "kaob" õli vaikselt ära.sellel sõna otseses mõttes ujus.
i´m the fucking piledriver...
Postitused: 217
Teemad: 4
Liitus: Feb 2006
Maine:
4
06-01-2009, 23:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-01-2009, 23:56 PM ja muutjaks oli
villu157.)
Ja mul on nelja nukkvõlliga audi v6, sellel on tüüp viga et klapi kambri kaane tihendid jooksevad. Ütleme nii et 5000 km peale laseb liitri õli mööda mootorit auto alla. Aga väljast vaadates on tunne nagu õli leemendab. Terve mootori külg lägaga koos. Kui ikka kõik korraga välja lõi, siis ikkagi karteri tuulutusega mingi jama.
Aia Racing
Postitused: 762
Teemad: 42
Liitus: Jun 2005
Maine:
8
No vaata kõigepealt täpselt järgi,kust see õli välja tuleb ja siis saame edasi arutada,miks ta seda teeb.
Postitused: 54
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
vaata,pikalt tilkudes vms.ei hakka terve auto põhi,alates mootorist,lõpetades tagasillaga tilkuma.kui õli nö."tilguks"ei paneks ju kogu põhja leemetama.järelikult on suht lühikese ajaga karteri kuivaks tõmmanud.summuti kuivatab/põletab enda peale tilkunud õli ära,seda reedab õli kärssamise hais.väljalaskekollektor peaks tilkumise korral ju suht puhas olema,antud hetkel ujub.kaltsuga võid kuivatada.
ok,kui karterituulutus umbes,siis miks just klpkmbr.kaane tihend?õlimõõtevarda auk oleks lihtsam koht?
i´m the fucking piledriver...
Postitused: 54
Teemad: 14
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
niisiis,ikkagi klapikambrk.tih. vahelt tuleb välja.99% sealt.a oskab keegi öelda,mida kust harutada,et kart.tuulutus nimet. mootoril puhtaks teha?
i´m the fucking piledriver...
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Kas käima saad uuesti korraks lasta?
Postitused: 1,797
Teemad: 81
Liitus: Jun 2004
Maine:
19
Kui neid opeli veekuusi alles uue asjana 94ndal müüma hakati, siis sai tihti maadeldud mootori õlijahutusradikate probleemiga, need kippusid sageli lekkima...
Kahjuks, ma ei mäleta, kas see pisike radikas sai oma jahutuse õhust või istus ta otsapidi veesärgis, aga päris suur töö oli teda vahetada ja poisid alati heameelega sellist autot ka tegid.
Maksis ju tehas kogu töö/varuosad kinni ja normaeg oli ka päris suur.
Seoses poraeguste külmadega ma eeldan, et tuulutuse asi on juba ammu üle kontrollitud, et sellest vast enam rääkima ei pea?
Postitused: 820
Teemad: 42
Liitus: Jun 2006
Maine:
5
Õliradiaatorit jahutab tosool.Naabri V6 läks hiljaaegu see radikas tuksi ja sain juures passida ja uurida sellise moto hingeelu,huvitas just sellepärast,et polnud kunagi sellise kallal käinud.
Postitused: 1,065
Teemad: 28
Liitus: Mar 2006
Maine:
10
Sellel mootoril reeglina klapikambrikaaned kõverad,need on plastikust,tihendi vahetusest ei piisa tuleb uued kaaned ka panna.