Kust saada vaakumtestrit?
#1

Nimelt juba tükk aega vaevan pead küsimusega, kust saada vaakumtestrit.
Sellist, mida näiteks karburaatori häälestamise juures kasutatakse.
Midagi sellist; http://www.northernautoparts.com/Product...uctId=1798
Või peab tõesti kuskilt netist tellima hakkama?
Eestis ei ole müügil kohanud. Või ei ole ma õigesse kohta sattunud?
Kui keegi teab sellise asja saadavusest midagi,võiks märku anda...

Tänud!
Vasta
#2

Mind aitas Festo Laki tänaval. kuskil 4 aastat tagasi maksis seal sobiv näidik 150.-, vanast pidurivoolikust sai saba taha, vist oli G1/8 keere.
Vasta
#3

altraditional Kirjutas:Mind aitas Festo Laki tänaval. kuskil 4 aastat tagasi maksis seal sobiv näidik 150.-, vanast pidurivoolikust sai saba taha, vist oli G1/8 keere.

Kui küsimus oleks ainult näidikus ja voolikus, ei olekski probleemi, vaja oleks sellist riistapuud, millega saaks ka süsteemis vaakumit tekitada. Ühesõnaga pump peaks ka nagu komplekti kuuluma.
Ei ole suutnud seni veel ise seda pumba süsteemi välja nuputada käepärastest vahenditest, aga igasugused katse/eksitus meetodil tehtud loomkatsed on ära tüüdanud.
Vasta
#4

Mootor ongi ju vaakumpump. Festo -1..1 BAR kell piisab täiesti.
Vasta
#5

vanapeer Kirjutas:Mootor ongi ju vaakumpump. Festo -1..1 BAR kell piisab täiesti.

Paraku ei ole asi alati nii lihtne. Kui tehase remondi/häälestus manuaali juhend nõuab reguleerimiseks osade mootori tööks vajalike osade karpa küljest eemaldamist, et vajalikesse kohtadesse ligi pääseda+ lisaks veel manuaalselt siibri/õhuklapi teatud asendisse viimist reguleerimise ajal, siis on konkreetse mootori poolt tekitatava vaakumi kasutamine+ selle vajalikus suurusjärgus hoidmine komplitseeritud.
Teiselt mootorilt seda vaakumit võtta oleks ehk veel võimalik, aga selle vajalikus suuruses hoidmine?
Vasta
#6

Ülaltoodud lingil näidatud vaakumtestrit kasutatakse peamiselt pidurisüsteemist õhu eemaldamiseks, aga põhimõtteliselt on sellega võimalik tekitada ja mõõta ka muid suhteliselt konstantseid alarõhke. Töötava mootori poolt tekitatav alarõhk on oma iseloomult pulseeriv ning ilma ahendusventiili/summutuseta alarõhukella kasutamine annab väga suure mõõtevea.
Esimest varianti leiab näiteks ebay.de-s otsisõnaga "Bremsenentlüfter".
Mis masina või mis tüüpi karburaatoriga on tegemist?
Vasta
#7

Pumbaks kasuta vene rehvipumpa,millel keerad manseti ümber ja võtad klapil
kuuli välja.
Kui on vaja mitu korda pumbata,siis otsi mingi klapp vahele.
Kunagi olid müügil klapiga pidurite õhutusvoolikud mis on selleks kui loodud.
Manomeetriks soovitan õlitäitega eksemplari(välistab osuti värina).
Ise kasutasin 3 meetrist tilguti voolikut veega sünkrooni ajamiseks ja on
täpsem kui manomeeter.
Vasta
#8

Võib rumal tunduda,aga tolmuimeja.
Vasta
#9

Kasutan ise sellist asja:
http://www.autotool.com.ve/admin/images/...204000.jpg
Tegemist siis seadmega mis suudab tekitada nii vaakumit kui ka survet.
Hind oli kui õieti mäletan mingi 2600 EEK'u.
Kui huvi on võin hankida.
Vasta
#10

argo1974 Kirjutas:Mis masina või mis tüüpi karburaatoriga on tegemist?
Iseenesest soov mõned Pierburgid ja Weberid alustuseks korralikult käima panna. Jutt siis Audide/VW-nite kapoti alla käivatest isenditest, mis enam eriti hästi toimida ei taha. Sai siin alustuseks paar isendit osandatud,defekteeritud ja üht-teist vahetatud. Tehasemanuaalis olevad reg.võtted, mis nimetatud asjanduse kasutamist nõuavad on tulnud aga nö tunde järgi regulliga lahendada. Mõlemad käituvad praeguseks tunduvalt paremini, kui enne selle asja ettevõtmist.
Samas olen suht kindel, et korrektne reguleerimine teeks asja veel paremaks. Ja tutvusringkonnas on selliseid masinaid veel õige mitu...
Vasta
#11

grynno Kirjutas:Kasutan ise sellist asja:
http://www.autotool.com.ve/admin/images/...204000.jpg
Tegemist siis seadmega mis suudab tekitada nii vaakumit kui ka survet.
Hind oli kui õieti mäletan mingi 2600 EEK'u.
Kui huvi on võin hankida.
Huvi oleks küll, aga hetkel pean majandusraskuste tõttu selle plaani tulevikku lükkama.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne