23-02-2009, 12:12 PM
Sai enda hoovile toodud üks 90-ndate alguse VW, millel kere üldine seisukord väga hea. Probleemiks ca kümmekond pisikest roostetäppi(ca 4-5 ruutmilimeetrit), üks pisut suurem ja esitiibade alumises nurgas plastkatte all roostene pleki siseäär. Masin tehasevärvi all ja nii omaniku jutu kui ka üldmulje järgi avariivaba. Värv must metallik.
Kuna ise keretöödes/värvimises eriti tugev pole, siis paluks teadjamate/ kogenumate kaasfoorumlaste abi küsimuses, kuidas sellele asjale piir panna, et olukord hullemaks eriti ei läheks. Kuna majanduslangus on ka minu elus korrektuure teinud, siis kogu masina ülevärvimist koos kõige sellele eelnevaga lähiajal(ei tea kaua see langus kestab ka ju ) paraku lubada ei saa. Paari kohaliku värvitöökoja peremehed käisid välja hinna ca 15 000 kr kogu masina tegemise eest, mida aga paraku võtta pole. Üksikute kohtade värvimisest ei taheta midagi kuulda... Samas sõita on vaja .
Milline lahendus/vahend oleks sellise rooste peatamiseks/ kere võimalikult hea seisukorra säilitamiseks parim? Igasugust keemiat(roostemuundurid jne) müügil.
Kevadel plaanis masin korrralikult igalt poolt puhtaks pesta, sisu välja võtta, karpide jms korgid eemaldada, suruõhuga kuivaks ja puhtaks seest ja karpidesse ustesse jms kohtadesse vast Dinitrol ML lasta.
Kuna ise keretöödes/värvimises eriti tugev pole, siis paluks teadjamate/ kogenumate kaasfoorumlaste abi küsimuses, kuidas sellele asjale piir panna, et olukord hullemaks eriti ei läheks. Kuna majanduslangus on ka minu elus korrektuure teinud, siis kogu masina ülevärvimist koos kõige sellele eelnevaga lähiajal(ei tea kaua see langus kestab ka ju ) paraku lubada ei saa. Paari kohaliku värvitöökoja peremehed käisid välja hinna ca 15 000 kr kogu masina tegemise eest, mida aga paraku võtta pole. Üksikute kohtade värvimisest ei taheta midagi kuulda... Samas sõita on vaja .
Milline lahendus/vahend oleks sellise rooste peatamiseks/ kere võimalikult hea seisukorra säilitamiseks parim? Igasugust keemiat(roostemuundurid jne) müügil.
Kevadel plaanis masin korrralikult igalt poolt puhtaks pesta, sisu välja võtta, karpide jms korgid eemaldada, suruõhuga kuivaks ja puhtaks seest ja karpidesse ustesse jms kohtadesse vast Dinitrol ML lasta.