Järjekordne anomaalia diisel MB-ga
#1

Tervitused. Imelik probleem eelsüüe küünaldega, hommikune käivitamine süüde sisse, eelsüüte tuluke ei põle armatuuril. Käiad, läheb lõpuks käima ja kui käib ja siis viskab eelsüüte tulukese põlema põleb ca 2 min ja siis kustub?!
ja nii igal käivitusel, näppind pole miskit lihtsalt 1 päev juhtus, kas asi võib olla tingitud külmast, niiskusest? auto ise aastast 89

Teine küsimus passati kohta, eile juhtus selline asi et juhipoolne uks on nagu kinni keevitatud, ei mõju talle välimine link ei sisemine, lahti ei tule, ja kõrvalistuja uks ei lähe kuidagimoodi kinni Big Grin nagu klouniauto ok arvan asi külmast siiski aga kuidas seda probleemi lahendada? valades kuuma vett? ja kui see peaks toimima siis äkki mõni targem mees saaks öelda kuhu täpsemalt


ette tänades, janar Smile
Vasta
#2

vabakuulaja Kirjutas:Tervitused. Imelik probleem eelsüüe küünaldega, hommikune käivitamine süüde sisse, eelsüüte tuluke ei põle armatuuril. Käiad, läheb lõpuks käima ja kui käib ja siis viskab eelsüüte tulukese põlema põleb ca 2 min ja siis kustub?!
ja nii igal käivitusel, näppind pole miskit lihtsalt 1 päev juhtus, kas asi võib olla tingitud külmast, niiskusest? auto ise aastast 89




ette tänades, janar Smile

Üks või enam küünlaid vahelt ära .
Vasta
#3

kalacompany Kirjutas:
vabakuulaja Kirjutas:Tervitused. Imelik probleem eelsüüe küünaldega, hommikune käivitamine süüde sisse, eelsüüte tuluke ei põle armatuuril. Käiad, läheb lõpuks käima ja kui käib ja siis viskab eelsüüte tulukese põlema põleb ca 2 min ja siis kustub?!
ja nii igal käivitusel, näppind pole miskit lihtsalt 1 päev juhtus, kas asi võib olla tingitud külmast, niiskusest? auto ise aastast 89




ette tänades, janar Smile

Üks või enam küünlaid vahelt ära .


tänud aga mis võib olla selle põhjus, lihtsalt asi elab oma aja ära või võib ka mõni muu faktor olla, selge see, et diagnoosi hetkel siin panna ei saa aga spekuleerida võib ja tänud kiire vastuse eest!
Vasta
#4

vabakuulaja Kirjutas:
kalacompany Kirjutas:
vabakuulaja Kirjutas:Tervitused. Imelik probleem eelsüüe küünaldega, hommikune käivitamine süüde sisse, eelsüüte tuluke ei põle armatuuril. Käiad, läheb lõpuks käima ja kui käib ja siis viskab eelsüüte tulukese põlema põleb ca 2 min ja siis kustub?!
ja nii igal käivitusel, näppind pole miskit lihtsalt 1 päev juhtus, kas asi võib olla tingitud külmast, niiskusest? auto ise aastast 89




ette tänades, janar Smile

Üks või enam küünlaid vahelt ära .


tänud aga mis võib olla selle põhjus, lihtsalt asi elab oma aja ära või võib ka mõni muu faktor olla, selge see, et diagnoosi hetkel siin panna ei saa aga spekuleerida võib ja tänud kiire vastuse eest!

Tõenäoliselt on üks eelsüüteküünal lihtsalt läbi põlenud ja vajab asendamist...
Vasta
#5

Mersul peaks olema nii, et kui üks küünal rikkis, siis tuli ei sütti. Loomulikult ka auto ei taha käivituda. Samas käivitumisel annab eelsüüteküünla relee veateate, seda tuld põlema lükates. Ega seal peale vahetamise miski ei aita.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#6

aga kas on mingi moodus selleks, et teada saada milline küünal just õhtul on?
Vasta
#7

vabakuulaja Kirjutas:aga kas on mingi moodus selleks, et teada saada milline küünal just õhtul on?

On küll- must karp parempoolse rattakoopa peal(juhipool)- eemaldad kaane, võtad juhtmejupi, mille ühe otsa paned sinna massi(mingi suur mutter oli seal kaaneall vist) ja teisega proovid pistiku(eelnevalt eemaldatud) klemmidelt sädelust/voolu- see, mis ei sädele on läbi.... Pistikul on ka järjekorra nr-id peal. Järjekorda mootoril aga ei mäleta, kas loetakse radika poolt või salongi poolt...
Vasta
#8

Eee... massi pannes ei juhtu küll miskit. see suur mutter seal kaane all on siiski + klemm ja pistikus proovid jah kõik küünla juhtmed ükshaaval läbi andes voolu peale. nagu juba ennem öeldi - kui sädelus tekib on küünal korras.

Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Vasta
#9

nustu826 Kirjutas:Eee... massi pannes ei juhtu küll miskit. see suur mutter seal kaane all on siiski + klemm ja pistikus proovid jah kõik küünla juhtmed ükshaaval läbi andes voolu peale. nagu juba ennem öeldi - kui sädelus tekib on küünal korras.

Jah, eksisin, kuid põhimõte jääb samaks.... Big Grin
Vasta
#10

Seda, mismoodi eelsüüteküünal hõõguma hakkab, ka nõndaviisi näete? Ja ikka oleks mõtekas kõik ära vahetada.
Ja kui eeldatavasti on tegemist mitte,, uputatud,, käepidemetega paskaagiga, siis selle link on sulamist ja murdub kergesti, mittesulgumine on usutavasti tingitud lukusti riivi takistava hoova vedru katkemisest, põhiviga.
Vasta
#11

rollfix Kirjutas:... Ja ikka oleks mõtekas kõik ära vahetada.
Eks ta kindlam ole jah, kuna tavaliselt lähevad nad järjest läbi... Muidugi on see igaühe oma valik.
Vasta
#12

vabakuulaja Kirjutas:Teine küsimus passati kohta, eile juhtus selline asi et juhipoolne uks on nagu kinni keevitatud, ei mõju talle välimine link ei sisemine, lahti ei tule, ja kõrvalistuja uks ei lähe kuidagimoodi kinni Big Grin nagu klouniauto ok arvan asi külmast siiski aga kuidas seda probleemi lahendada? valades kuuma vett? ja kui see peaks toimima siis äkki mõni targem mees saaks öelda kuhu täpsemalt


ette tänades, janar Smile

Mul oli alles sama häda, aga mõlemad korrad kõrvalistuja poolse uksega. Külmast tingitud jah.

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#13

jah selle vea ravis soe vesi kiirelt lihtsalt korraks oli paanikaolukord et, mis nüüd jälle Toungue
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne