Postitused: 38
Teemad: 18
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
selline mure siis et T16-el ei lukustu ära dihvrilukk. kui lumes kinni olles vajutada, siis nagu viskaks hambad üle. mis võib olla viga? oskab keegi nõu anda kuidas sinna dihvrilukule ligi pääseb? tänud.
Postitused: 1,348
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
kuidas see üldse lukustuma peaks? Kas kõigil neil on difri lukud?
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Arvata võib et hamba servad kaldu kulunud. Kätte saamiseks tuleb käigukast seest puhtaks rookida ja peaülekanne kätte saada.
Postitused: 1,198
Teemad: 66
Liitus: Jun 2004
Maine:
5
Mu traktoril sama viga- kui pedaali vajutada siis vaid kõriseb üle. Sai isegi kunagi ühe vraki küljest difriluku detailid varuks roogitud aga pole veel seda mahukat tööd ette võtnud.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Äkki on ikkagi asjal mingi konks, kuna mul ka sama jama. Äkki läheb sisse ainult mingi kindla käiguga?
Postitused: 500
Teemad: 1
Liitus: Nov 2003
Maine:
3
Peab töötama iga käiguga aga kuna pedaal on pisike ja pead ikka jõuga peal istuma et välja ei viskaks. Kui ei jõua ja välja viskab siis kulutab hambad ära ja ei seisagi sees enam.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
25-03-2009, 14:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-03-2009, 14:27 PM ja muutjaks oli
gruppen.)
Ja pedaali peab all ka ikka hoidma ja mitte ainult korraks vajutama- see ei lukusta midagi.
Postitused: 1,295
Teemad: 50
Liitus: Nov 2006
Maine:
17
Teada ka päris mitu juhust, kus lihtsalt vale kasutamine lukule aia on teinud. Sellised mehhaanilised lukud tuleb sisse lülitada paigal seisval masinal lahutatud siduriga, mitte siis, kui ühe poole ratas usinalt kraabib. Paljud helged pead kipuvad seda "pedaali" ikkagi veo all vajutama...
Postitused: 1,348
Teemad: 21
Liitus: Jun 2005
Maine:
3
eks traktoreid ole erinevaid. Mu tsehhikal läheb diffrilikustuskang sisse vaid siis, kui üks ratas kaabib. Mingit sidurit pole vaja vajutada.
Postitused: 1,230
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
Ma niipaljukest ütlen siiski, et teatud olukordades tuleb pedaali ka vajutada tingimustes kus vedu on järgi. Alati ei saa ilusti kohaltvõttes difrit lukustada võib juhtuda, et polegi enam tarvis siis. Muidugi, idee on täiesti õige küll kestvuse mõttes ja seda tuleks ka maksimaalselt kasutada nii.
Postitused: 23
Teemad: 21
Liitus: Mar 2009
Maine:
1
Difrilukusti on ehituselt sarnane kui mitte kõigil siis enamusel traktoritest ja autodest. Need kandid ei kulu nii kergesti kaldu. Kontrollida tuleks ennekõike lülitust- aeg on näidanud, et lülitamisel jääb üht-teist vajaka. Eriti kui pikka aega pole kasutatud.
Postitused: 183
Teemad: 2
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Vôtsin siis ka asja käsile ja kiskusin käigukasti kaane maha, et vaadata, miks asi ei tööta. Esimene asi jäi kohe silma, nagu Romka ûtles, et pedaal ei lähe lõpuni vaid jääb poolde vinna, aga kõige suurem viga oli see, et kang, mis asub võllil, on poldiga kinni, kuid see polt täiega lahti. Kohe mitu pööret sai poldile tehtud ja see traat, mis peaks seda polti fikseerima, ei tee seda küll. Küsimus ka, et kas tasub mingit vedelamat käimaõli sisse panna, see TAP on ikka täiega paks ollus(eelmine aasta vahetasin õli)?