22-04-2009, 15:48 PM
nimelt sai soetatud sellinne masin..
mingid "spetsialistid" olid enne seda parandand ja teind omaarust ..tööle nad seda ei saanud kuna säde puudus.
Olgu..sai siis teine süütepool peale pandud..säde olemas ilusti ja sai ka peale pikka lükkamist masin tööle..töötas kohapeal mingi paar..kolm minutit..ja siis suri täiesti lampi välja. Uuesti lükkama..100aastat lükkamist ..läks tööle ja sama teema. Siis aga mõtlesin et mis ikka..masin oma boksi ja vaatab mis üleüldiselt masina seisukord on ka.
Sai pandud uus silindripea tihend, silindrialla käiv tihend, simmerid väntvõlli otstes vahetatud, süüte juhtmed ära vahetatud, karpat puhastatud jms nipet näpet. Kolv/silinder paistavad ilusad olevat.
Nüüd aga ei lähe masin tööle, küünal märg kui ära kuivatada jne..teeb lükates algul ühe põksu ja jälle vaikus. Säde muidu ise ilus.
Kompressioon on tore tal hea, süüde peaks ka nagu õige olema (2mm enne ü.s.s)
Küünlad 3 erinevat proovitud..1 orig cz krossi oma, 1 ka mõeldud krossitamiseks pidavat kuuma taluma , ja kolmas mingi tundmatu minujaoks.
karpa nõel 3 ülalt 3 augus.
Mootor paistab olevat ise tihe..st sai karter silmini benssu täis valatud..lekkedi polnud. tööle proovitud panna topkaga ja 2 käiguga.
sai siis nagu süüdet keeratud küll varajasemaks küll hilisemaks vähe..ei miskit.
on ideid veel?
Üldiselt kuidas peaks proovima tööle ajama..et lasta karter täielikult tühjaks/kuivaks ja topkat vältima?
mingid "spetsialistid" olid enne seda parandand ja teind omaarust ..tööle nad seda ei saanud kuna säde puudus.
Olgu..sai siis teine süütepool peale pandud..säde olemas ilusti ja sai ka peale pikka lükkamist masin tööle..töötas kohapeal mingi paar..kolm minutit..ja siis suri täiesti lampi välja. Uuesti lükkama..100aastat lükkamist ..läks tööle ja sama teema. Siis aga mõtlesin et mis ikka..masin oma boksi ja vaatab mis üleüldiselt masina seisukord on ka.
Sai pandud uus silindripea tihend, silindrialla käiv tihend, simmerid väntvõlli otstes vahetatud, süüte juhtmed ära vahetatud, karpat puhastatud jms nipet näpet. Kolv/silinder paistavad ilusad olevat.
Nüüd aga ei lähe masin tööle, küünal märg kui ära kuivatada jne..teeb lükates algul ühe põksu ja jälle vaikus. Säde muidu ise ilus.
Kompressioon on tore tal hea, süüde peaks ka nagu õige olema (2mm enne ü.s.s)
Küünlad 3 erinevat proovitud..1 orig cz krossi oma, 1 ka mõeldud krossitamiseks pidavat kuuma taluma , ja kolmas mingi tundmatu minujaoks.
karpa nõel 3 ülalt 3 augus.
Mootor paistab olevat ise tihe..st sai karter silmini benssu täis valatud..lekkedi polnud. tööle proovitud panna topkaga ja 2 käiguga.
sai siis nagu süüdet keeratud küll varajasemaks küll hilisemaks vähe..ei miskit.
on ideid veel?
Üldiselt kuidas peaks proovima tööle ajama..et lasta karter täielikult tühjaks/kuivaks ja topkat vältima?