#1

nimelt sai soetatud sellinne masin..
mingid "spetsialistid" olid enne seda parandand ja teind omaarust ..tööle nad seda ei saanud kuna säde puudus.

Olgu..sai siis teine süütepool peale pandud..säde olemas ilusti ja sai ka peale pikka lükkamist masin tööle..töötas kohapeal mingi paar..kolm minutit..ja siis suri täiesti lampi välja. Uuesti lükkama..100aastat lükkamist ..läks tööle ja sama teema. Siis aga mõtlesin et mis ikka..masin oma boksi ja vaatab mis üleüldiselt masina seisukord on ka.


Sai pandud uus silindripea tihend, silindrialla käiv tihend, simmerid väntvõlli otstes vahetatud, süüte juhtmed ära vahetatud, karpat puhastatud jms nipet näpet. Kolv/silinder paistavad ilusad olevat.

Nüüd aga ei lähe masin tööle, küünal märg kui ära kuivatada jne..teeb lükates algul ühe põksu ja jälle vaikus. Säde muidu ise ilus.
Kompressioon on tore tal hea, süüde peaks ka nagu õige olema (2mm enne ü.s.s)
Küünlad 3 erinevat proovitud..1 orig cz krossi oma, 1 ka mõeldud krossitamiseks pidavat kuuma taluma , ja kolmas mingi tundmatu minujaoks.
karpa nõel 3 ülalt 3 augus.
Mootor paistab olevat ise tihe..st sai karter silmini benssu täis valatud..lekkedi polnud. tööle proovitud panna topkaga ja 2 käiguga.
sai siis nagu süüdet keeratud küll varajasemaks küll hilisemaks vähe..ei miskit.

on ideid veel?

Üldiselt kuidas peaks proovima tööle ajama..et lasta karter täielikult tühjaks/kuivaks ja topkat vältima?
Vasta
#2

Kas sa karburaatori ujuki taset oled kontrollinud? Või siis ujukinõela pidamist, äkki uputab üle ja lööb küünla märjaks.
Vasta
#3

kuidas neid kontrollida?
ja kui nõel ülessepoole tõsta viskab segu lahjemaks?
sessuhtes et küünla tõmbab märjaks küll nagu....
tea..täna proovin uuesti..sai teine rootor pandud ...ei uputa karpat ka nii üle eks näis mis saab..
Vasta
#4

(23-04-2009, 12:06 PM)Raika Kirjutas:  kuidas neid kontrollida?
ja kui nõel ülessepoole tõsta viskab segu lahjemaks?
sessuhtes et küünla tõmbab märjaks küll nagu....
tea..täna proovin uuesti..sai teine rootor pandud ...ei uputa karpat ka nii üle eks näis mis saab..


nii..ei aidanud seegi..
hoopis tekkis mõte vahetada staatorist->süüte poole minevad juhtmed omavahel..avastasin et samuti nii säde olemas..ja masin läks 2 korda pöördesse..aga seda ainult mõlemad korrad paar kolm sekundit..topkaga panin..
järelt tuleb karburaatorit hakata sättima..
Aga tänud kaasamõtlejatele...
Vasta
#5

Kas sa räägid segunõelast või ujukinõelast. Segunõel on gaasisiibri küljes ja on tavaliselt reguleeritav astmeliselt, tavaliselt seda nõela asendit ei muudeta vaid otsitakse viga mujalt. All ujukikambris on ujukinõel see peab sulguma korralikult. Sulguma kui ujuk on üleval ja avanema kui ujuk hakkab langema. Ujukinõela pidamist saab kontrollida näiteks lahti võetud karburaatoriga kui suuga kas puhuda või imeda bensiini pealevoolu torusse ja samal ajal ujukit liigutades, peaksid tundma, et ülemises asendis õhk läbi ei käi. Aga kui ta nüüd läks sul paarkorda pöördesse, kas proovisid ka ilma topkata, kas karburaatorist bensiini tuleb üldse peale? Puhasta karburaator korralikult ja ka õhufilter, ning enne kui midagi seal reguleerima hakkad proovi uuesti.
Vasta
#6

karpa puhtaks leotatud , puhutud, pestud...Toungue õhufilter uus...
hetkel aga õhufilter pole järgi..teeb vast segu liiga lahjaks..
samuti nõel kõige ülemises augus..peaks langetama et segu rikkamaks..
sellessuhtes kui ilma topkata lasin..oli kuiv kõik...ei saand piisavalt..
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne