Postitused: 3
Teemad: 2
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Tere!
Garaaþis seisab juba aastakümneid kasutult üks täielikult originaal ja väliselt üliheas korras Vjatka 150. Kahjuks sõita ei ole sellega kunagi keegi eriti saanud, kuna süüdet on täiesti võimatu paika saada.
Oleksin tänulik soovituste eest, et mis sellise asjaga ette võtta - kas mingi uus mootor külge pookida või on muid lahendusi?
Aitäh!
Ivar
Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
25-04-2009, 12:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2009, 12:27 PM ja muutjaks oli
valdo.)
Mis süüte paikareguleerimist takistab? Kas reguleerkruvid on kulunud (keere maas?) ja ei hoia piisavalt kõvasti kinni, et sõiduajal lahti põrub? Või on midagi muud juhtunud?
Kui teed süüte reguleerimisseadmetest (nii koos kui ka osandatud kujul) detailseid makrofotosid koos anomaalia kirjeldusega (kuidas paika reguleerisid, millal ja millises suunas ära nihkus jms), siis olen kindel, et paljud kaasfoorumlased aitavad Sind.
Tühipalja süütejama tõttu nüüd uut mootorit küll vaja ei ole paigaldada... pigem tuleb remontida või asendada jama põhjustanud detailid/koostud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 3
Teemad: 2
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
01-05-2009, 18:20 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2009, 18:23 PM ja muutjaks oli
BlackPenguin.)
Enamus juppe on süütes juba uute vastu vahetatud, aga probleem püsib. Justkui magneeto ei seisaks väntvõlli suhtes paigal, kuigi tegelikult seisab. Lihtsalt süütemoment läheb ühe käimapanemisega paigast ja tuleb uuesti reguleerida kõike ja sama jama kordub järgmise käimapanemisega.
Oleksin siiski rohkem huvitatud mingist uuemast mootorist aga kust leida ja millistega on kogemusi, sest nendele on uusi mootoreid justnimelt süütejamade tõttu pandud küll kuuldavasti.
Postitused: 623
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Ma räägin, müü mulle maha kui enam mõistus ei võta. Viga marulihtne. Pane süüde paika ja keera poldid-mutrid korralikult kinni. Uus mootor ei ole sulle lahendus.
Postitused: 3
Teemad: 2
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
01-05-2009, 19:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2009, 19:42 PM ja muutjaks oli
BlackPenguin.)
Kõik on nii kinni ja nii paigas kui võimalik, aga...
Ja EI MÜÜ
Postitused: 110
Teemad: 22
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ei ole küll Vjatkaga kokkupuuuteid olnud, aga võib-olla on väntvõlli laagrid kulunud. Sellest tingitud ka süüte hüppamine varasemaks ja hilisemaks.
Postitused: 212
Teemad: 20
Liitus: Dec 2006
Maine:
6
01-05-2009, 21:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-05-2009, 21:27 PM ja muutjaks oli
hendrik.)
Kontrolli kindlasti ka magneti kiilu kuluvust, ehk magnet ei püsi jäigalt väntvõlli otsas ja sellest see viga.
Kungagi omasin sellist D-seeria võrri, mis töötas ainult siis, kui kontaktid olid täiesti lahtiselt ja loksusid, õnneks likvideerisin selle jama üsna pea uue magneti kiilu asendamisega - magnet käis üle kiilu, kuna see oli kulunud.
Robotniidukite müük, paigaldus ja sõltumatu tehniline know-how: https://herizon.ee
Postitused: 11
Teemad: 18
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
kas sul äkki kontaktidel plastik puks liiga ära kulunud ei ole ja kas kontakti vars on ilusti kinni.