Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Nooo ... kellelgi pole ideid?
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 565
Teemad: 43
Liitus: Dec 2005
Maine:
1
Esimese asjana on arvatavasti küttesegu liiga rikas - lase nõela allapoole.
Riknev süütepool võib kuumenedes töötamise lõpetada ning jahtudes uuesti töödata.
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
05-05-2009, 11:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2009, 11:07 AM ja muutjaks oli
Ishijupp.)
Ei mäleta milline on Voshodi karburaatori kinnitus silindrile, aga umbes sarnaseid probleeme olen kogenud tsiklil, millel karburaatori ja silindri vaheline tihend oli väga õhuke- võttis kütuse karpas keema ja suri turtsumiste saatel välja. Aga jah, süütepooli ja kondeka võiks esmajärjekorras sõbra rattalt ümber visata ja vaadata, kas asi paraneb.
EDIT: kontrolli ka sädet vahetult pärast väljasuremist ning samas vaata milline küünal välja näeb- kuiv või märg.
Postitused: 1,841
Teemad: 21
Liitus: Aug 2008
Maine:
8
Huvitav, et ikkagi nii palju saab ära sõita. Kui saaks ainult mõne km, siis oleks asi selgem. Tundub justkui oleks küttesegu liiga rikas. Nõel mõjub põhliselt vaid keskmisele koormusele, kui on vaja segu lahjemaks igal koormusel, siis on vaja ujukiruumis kütuse nivood alandada. Oleneb milline karburaator on, uuematel peab ujukinõela lükkavat "kõrva" painutama.
Postitused: 23
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Kui küünalt vaadata siis ei tundu just reaalne, et segu vale on. Küünal on kena pruun. Või on see minu mingi vale arusaam?
Minu karbuss on kahe nõelaga - so. klapi nõel+dosaatori nõel nii et ma saan pisut pealeannet ka ilma karbussi lahti lappamata muuta.
Aga see on huvitav, et süütepool võib ka nii teha. Mõtlesin, et süütepool on ju tavaline mähis, kust ei tule elekter läbi kui traat katki on.
Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(07-05-2009, 11:54 AM)kessu Kirjutas: Aga see on huvitav, et süütepool võib ka nii teha. Mõtlesin, et süütepool on ju tavaline mähis, kust ei tule elekter läbi kui traat katki on.
Mähisel võivad tekkida lühiskeerud. Iga asi paisub soojenedes kuigivõrd ja jahtudes tõmbab kokku, n.ö. "mängib". Vahel juhtub nii et soojast peast on lühis sees, külmast peast mitte.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Kui peale väljasuremist on säde alles ja seguga tundub ka kõik korras olema, siis võiksid väntvõlli laagreid ja simmereid kontrollida. Kui simmer või laager läbi, siis võtab sealt vahelt õhku, eriti süütesüsteemi poolne ots.