Postitused: 398
Teemad: 25
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
Kui käivitades lööb nagu kinni, siis on ikka süüde liiga varajane. Proovi natuke hilisemaks keerata, aga enne tee märk peale, et kuidas oli.
Postitused: 121
Teemad: 61
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
süüdet krutitud....ei midagi.juhtmed ka õigesti peal
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Kas ikka värske bensiin jõuab mootorisse. Mis ta topkaga teeb?
Terv. Veteran.
Postitused: 121
Teemad: 61
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
10-06-2009, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-06-2009, 12:33 PM ja muutjaks oli
swen17.)
bens täitsa värske ja jõuab ka karbussi.topkaga ka ei tee midagi.proovisime ka eetrit (sprei) sellega lasi ainult korra kõva litaka sumpsist.lasin ka süstlaga silindritesse bensu.ka ei midagi.minu jaoks on juba asi müstikaks muutunud.kas võib olla et ei ava klappe mingil põhjusel ?
ei uputa küünlaid üle....
Postitused: 1,167
Teemad: 87
Liitus: Jun 2008
Maine:
12
Klapid võivad olla lahtiasendisse kinni jäänud-kontrolli kompressiooni. Kui see on olemas, siis süütesüsteem- kas ikka õige säde õigesse silindrisse ...küünlaid ka võiks vahetada. Ja kindlasti, kas süütemoment õige on. Ja üks võllaroog ütles, et starterit andes tuleb hüüda, et ka naabrid kuuleksid: käi-vit-u!, käi-vit-u, siis pidi minema.
Edu! Veteran.
Postitused: 659
Teemad: 24
Liitus: Nov 2008
Maine:
7
kas rihma või ketiga mootor? ja kas rihm/kett ikka terve. olnud kunagi sama juhus, et ühe silindriga nagu lubas aeg-ajalt ja tuli välja et rihm oli katki
Ennem sõidan aeglaselt ja jään totaalselt hiljaks kui et enam kunagi kuskile ei jõua.
Postitused: 1,285
Teemad: 28
Liitus: Feb 2005
Maine:
11
See peaks ketiga mootor olema. Aga proovi igaks juhuks teiste küünaldega.
Karateturbo-kolm purki ja tigu
Postitused: 3,631
Teemad: 113
Liitus: Jan 2003
Maine:
34
"enne seismajäämist matsupill" - kas see on usaldusväärne info? Kui mitte, siis variandid, mis ikka süüte/kappide poole vaatavad:
1) vales asendis "rihmarattad" (või "ketirattad" - need, millel rihma/keti märgid). Kehtib ilmselt ainult OHC moto puhul. Nt paljudel Opeli motodel annab väntvõlli-seibi 6 (või 8?) eri asendisse panna...
2) otse väntvõllilt pööratava jagaja puhul jagaja 180kraadi vale asend nuka suhtes: väntvõll pöörleb ju nukkvõllist 2x kiiremini - jagaja kahest asendist üks on vale. 412 moto paukus siis nii sisse- kui väljalaskesse ning võttis esiti kukalt sügama: 1.sil on siis ju süütehetkel ÜSS-s - aga klapifaas on vale
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Postitused: 121
Teemad: 61
Liitus: Sep 2008
Maine:
1
on ka vead selgunud miks 2 silindrit ei tööta.ühel silindril küünlajuhe läbi ja teisel oli tõukur varras küljest ära tulnud :S