Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
Niisiis on netist suht silma jäänud , et väga paljud osad hyundai kylles on pärit mitsubishilt.
Mureloomaks on 96-98 a sonata . (y-3)
Vaja oleks siis suuremat osa esisilda. Päris uusi ei tahaks osta , et sebiks kasutatud osad. Huindaisid eriti heade hindadega leida pole. See-eest galante saab kilohinnaga kätte.
Kas esirattalaagrid (koos käändteljega on sama?) , pidurisupportid , amordid , kettad on samasugused? v6i millised neist kindlasti sobiks.
Kuskilt foorumist jäi silma , et esisild peaks olema identne galantiga (millisega? ilmselt siis 88-92 ,aga äkki sobiks ka see kandilisem galant? 85a ). Tagasillas pidi olema midagi sigmaga yhist.
Hunday foorum ka ei tööta , polegi nagu kuskilt uurida.
Pole midagi targemat teha
Postitused: 1,075
Teemad: 57
Liitus: Mar 2004
Maine:
10
õõtsa tagumine puks on sigmaga sama, ülejäänud kõik erinev, ma ei tea millest sa järeldad, et mitsu jupid odavamad on, ma kauplen nendega igapäev ja kallimat autot jupi poolest kui mitsu, pole veel leiutatud[/b]
Postitused: 859
Teemad: 132
Liitus: Mar 2005
Maine:
1
26-06-2009, 09:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2009, 10:19 AM ja muutjaks oli
Killer666.)
(26-06-2009, 09:48 AM)supp Kirjutas: õõtsa tagumine puks on sigmaga sama, ülejäänud kõik erinev, ma ei tea millest sa järeldad, et mitsu jupid odavamad on, ma kauplen nendega igapäev ja kallimat autot jupi poolest kui mitsu, pole veel leiutatud[/b]
Millest me järeldame , et ma uut juppi plaanisin osta.
Tsitaat: Re: hyundai sonata head ja halvad.
Nagu aru saan siis tegemist teise põlvkonna sonataga, mootor ja käikar- vana hea mitsubishi galant 88-93a.-seega päris vastupidavad, esisild samuti galant, tagasild mitsu sigma- selles vanuses autodel tavaliselt tahab tegemist(hinnaliselt umbes 1800-2500.-Eek). Erilist tähelepanu tahab saada kere- ussitab suht kiiresti. Jupid ei ole eriti kallid- enamuse neist -kaasaarvatud ka tagasilla tükke, saab taketist. Üldiselt kui korras siis üsna hea sõiduomadustega masin-suht vastupidav ka. Mootori poolest soovitaks 2.0 77kw ühe nukaga, kütekulu väiksem6.5-8.5l(regulaarselt tuleks kontrollida küünla elektroodi vahet ja jagaja kaane/rootori kontaktide puhtust-mõjutab kütte kulu ja minekut), mootori töö ei kosta niipalju salongi- astub edasi ka kui vaja.
info pärit siit.
Ok. Nyyd pean tegema endale selgeks sis kas mul 2 v6i kolmas p6lvkond.
Aru ma ei saa.
Välja näeb mul , nagu seal see kolmas. Aga kirjas ju et 2 gen. feisslift.
Mootor on igatahes mul identne galanti 2.0 iga , isegu 6hufiltrid ja asjade paigutus on sama.
sellise moluga:
Pole midagi targemat teha
Postitused: 130
Teemad: 10
Liitus: Jul 2008
Maine:
7
01-07-2009, 21:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-07-2009, 21:59 PM ja muutjaks oli
HMP.)
Mitsu jupid paljud ei sobi. Isegi mitte esipidurikettad. On sarnased aga üksühele ei sobi.
Ka Sonata III omanik. Mootor on EFI 2000 V.A. 1997 (Mitsu gti mootori järgi ahvitud. Erinevuseks on rihma silikon leevendi).
Oli terve Galant-i esisild ...rändas EMEX-isse, sest ei sobi.
Võin terve auto varuosadeks müüa, kui on huvi.
Autoplekksepa- ja keevitustööd, värvimine, avariijärgne taastamine ning vanasõidukite renoveerimine. http://www.hmp.ee/