Postitused: 1,209
Teemad: 22
Liitus: Dec 2003
Maine:
6
16-01-2010, 05:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2010, 05:26 AM ja muutjaks oli
Mossemees.)
(14-01-2010, 21:34 PM)Edel Kirjutas: Kõnealune Tartu LAZ-i sillaga ZIL http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/35516035
See muidugi kah. Ei tulnud kohe meeldegi, algselt ma mõtlesin ühte teist ZIL-i, mis oli pikema raamiga. N.ö. põllumajanduslik kallur või kuidas see õige nimetus ongi. Nägin seda korduvalt Rebase tn. kandis. Kunagi oli seal üsna jõe ääres Tartu küttekontor, ehk kuulus nendele. Ja too oli vist koguni diiselmootoriga (ise pealearetatud muidugi).
Puruks ja pool pööret tagasi!
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Nov 2008
Maine:
0
mina ei oska ytelda sulle zil korvi kohta aga oskan rääkida zil kraanast! kui töstan kerg tösteid 3-käiguga ta tiksub tyhi käigul siis saan päevas mingi 20-30l hakkama köik ikka oleneb mootori korrasolekust ja ka mehest endast et tunned persega mida masin vajab, hoopis teine lugu on seda raua masiivi liigutada siis jah arvestan mingi 40l 100km zil on siiski selline loom kes vajab vahest paitamist ja hoolitsust!
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
25-01-2010, 11:46 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-01-2010, 11:52 AM ja muutjaks oli
Tegelane5.)
Martti, diisel sõidukal ON mõte sees kui sõita igapäev tööle ja tagasi kokku u 100 km. Või veel rohkem.
Näide: bensukas Audi 80 võttis selle käigus u 7,2 l, 1,9 TD Xsara 5,2. Nüüd reedeks on erinevus 4x2=8 ehk siis nagu Ansip reklaamis "Reeded tasuta"
. (See 7,2 oli tglt isegi hea.) Loomulikult igasugused 1,3 ja 1,4 riisiveskid saaks vast ka sellega hakkama aga mina pigem valin siis juba diisli
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Postitused: 62
Teemad: 28
Liitus: May 2007
Maine:
0
Küsiksin siis ka selise mudeli kohta nagu zil 4331, sellel 136 kw ja 8,7 l v8 diisel. Kas see on mazi mootor ja kas on ka vastupidav ja kui suur on kütte kulu ?
Postitused: 941
Teemad: 1
Liitus: Jan 2005
Maine:
13
07-03-2010, 18:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-03-2010, 19:01 PM ja muutjaks oli
cesium.)
Tegu mootoriga Zil-645. Paberite järgi kütusekulu kiirusel 60km/h - 18,4l/100km. Tegelikus erineb ilmselt ca 2 korda. Vastupidavust kommenteerida ei oska.
Postitused: 14
Teemad: 3
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Eks neid norme oli igasuguseid. Näiteks Zil- i norm liivatades oli mul 84 liitrit sajale. Sõidu norm oli 32, siis pidi auto tühi olema ja ka tee hea. Alla selle ei mänginud kuidagi välja. Kui puudu tuli, sai pumba tundidega asi õigeks aetud (15l/h). Auto oli veepütt 6-tonnine koos harjaga. Jutt käib V-8 kohta, R-6 janust ei oska midagi kosta.
P.S. V-8 mootorid pöördeid küll ei kartnud.
Postitused: 3,779
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
07-09-2010, 23:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-09-2010, 23:43 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Kütusekulu olenes ehk veits ka pealisehitisest. Kastikal on õhutakistus väiksem kui kuudil. Mäletan TREV-1 aegadest vana ZIL töökoda, mis kuulu järgi rüüpas 50/100-le. Roolis oli paras surmalendur. Sõitsin temaga vaid mõne korra ja meelde on jäänud pidevalt 110 peal olnud seier. Taganttuulega ja pika piinamise peale tuli ehk 115-120 ära. Igatahes kui mõni "08" temast maanteel mööda sai, siis oli kutt kohe autoelektriku ukse taga, ühes käes jagaja, teises karbuss...
Tasub ehk veel märkimist, et pidurite jaoks tal viitsimist üle ei jäänud. Torud susisesid igalt poolt läbi ja pidurdamiseks vajalik rõhk tekkis kusagil 5min sõidu järel.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 863
Teemad: 20
Liitus: Dec 2007
Maine:
5
Selle soolikate-torude susisemisega oli probleeme ju politseiga – seda nad armastasid ka tee peal kontrollida... Ülevaatusel oli ka sama probleem.
Mina lahendasin need susinad mingi liimi, või koguni värviga, mis sai kõikide kahtlaste keermete vahele pandud. Siis jäi masin jälle vahepeal mitmeks kuuks seisma.(kuivama...)
Jäi igatahes kümnekonnaks aastaks täiesti õhukindlaks ja õhusurve püsis sees pea neli-viis päeva peale sõitmist, kui enne oli paari tunniga õhk väljas!
Vene auto kallal tuleb lihtsaid vahendeid kasutada.
Sõjaväes, mäletan oli ka porte – Zilil see plekist ja puukarkassiga inimeste veo kuut peal. Suurte naeltega porte küljes kinni ja naelaotsad veel tagurpidi pööratud.
Uus masin oli. Tahtsin proovida, kui palju “välja võtab”. Lagedas stepis vist oli vastutuul ka, igatahes peale 110km/h sai see putka sealt kastist “tiivad külge” ja maandus paarkümmend meetrit teetammist eemal stepis. Teetammi kõrgus 7-8m...
Õnneks oli putka tühi ja taga kedagi polnud – sõitsin poistele järgi. Tagasi tulles tõstsime kuudi kambaga peale ja siis läks sõit juba 60-ga edasi, nagu ette oli nähtud...
Postitused: 1,400
Teemad: 7
Liitus: Jun 2007
Maine:
6
(08-09-2010, 00:50 AM)samodelkin Kirjutas: Sõjaväes, mäletan oli ka porte – Zilil see plekist ja puukarkassiga inimeste veo kuut peal. Suurte naeltega porte küljes kinni ja naelaotsad veel tagurpidi pööratud.
Uus masin oli. Tahtsin proovida, kui palju “välja võtab”. Lagedas stepis vist oli vastutuul ka, igatahes peale 110km/h sai see putka sealt kastist “tiivad külge” ja maandus paarkümmend meetrit teetammist eemal stepis. Teetammi kõrgus 7-8m...
Õnneks oli putka tühi ja taga kedagi polnud – sõitsin poistele järgi. Tagasi tulles tõstsime kuudi kambaga peale ja siis läks sõit juba 60-ga edasi, nagu ette oli nähtud...
Ükskord tõsine "proljot" siis
You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.