Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
Annan siis väikse vihje, et ära igaks juhuks seda volume nuppu üle 50% võimalikust keera (ehk siis kõva tümmi saamiseks ainult poole peale). Viled peavad ilusti vastu, kui põhja keerata, aga võimu väljund otsad võib peeti keerata (läbi kärsatada), kuna voolu tugevus on 2x väiksema takkistusega vilede korral 2x suurem.
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 4,465
Teemad: 35
Liitus: Sep 2009
Maine:
51
19-01-2010, 16:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2010, 16:08 PM ja muutjaks oli
aavu.)
(18-01-2010, 22:59 PM)oovi1220 Kirjutas: Kas midagi juhtub kui 8 oomisel võimul on taga 4 oomised kõlarid?
(05-05-2005, 20:01 PM)künnimees Kirjutas: Ise olen ehitanud ja katsetanud paarikümmet skeemi (loomulikult
ka uuemaid, näiteks 2 X 70 W vôimu mikroskeemidega TDA 7294),
küpsetanud kogu elektrooniliste seadmete katsetamise käigus ära kusagil 20..40 detaili ning ehitanud \"Raduga 201\" skeemi ainetel (sai forsseeritud 16W kusagile 40 kanti) \"Radiotehnika U-101 stereo\" osadest senini töökindlaima seadme (9. klassi lôpupeol, töötas öö läbi täiskoormusel 2 oomise kôlariga) .
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=10422&pid=88609#pid88609
Ehk saad kogemust küsida?
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 3,166
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
63
Suure tõenäosusega pole see probleem. Volume nuppu võid keerata 70% kanti turvaliselt (piiriks 50% pakkumine on kahtlemata ka turvaline, aga näitab võimendi nupu tööpõhimõttest mittearusaamist), lisaks võib soojust veidi rohkem tulla, nii et jälgi alguses mis korpuses temperatuuriga toimub.
Postitused: 103
Teemad: 9
Liitus: Mar 2009
Maine:
1
Praegu juhtus selline asi, et kuulasin vaikselt muusikat ja lampi viskas kõik kõlarid tagant ära, volume oli väga väike, lühist kusagil kindlalt polnud ja esimest korda selline asi juhtus... mingi releega tegu on vist.
Postitused: 85
Teemad: 3
Liitus: May 2008
Maine:
0
20-01-2010, 01:35 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2010, 01:37 AM ja muutjaks oli
sõidan saaniga.)
to: Jesper
Suht koht minust ja sinust sõltumatutel põhjustel ei muuda võimendinupu tööpõhimõte sellist pisiasja, et voolu tugevus on võrdeline pingega ja pöördvõrdeline takistusega. Seega on garanteeritud, et võimendinupu igast asendist töötavad 2x väiksema takistusega kõlarid 2x suurema voolu tugevusega , kui samast nupu asendist need kõlarid, mis kastile ettenähtud. Seega 50% võimalikust on igati põhjendatud. (hoolimata sellest, et enamus "vene rauda" on koormuste suhtes piisava varuga tehtud.)
huvitav, miks alati autot lahti võttes ja kokku tagasi pannes nii palju juppe üle jääb...?
Postitused: 1,270
Teemad: 25
Liitus: May 2006
Maine:
39
Ma arvan, et Jesper teab väga hästi seda, et võimsus on voolutugevuse ja pinge korrutis, ning seda ta ei ole proovinudki muuta ega sellele vastu väita. Tema mõte oli see, et väääga valdav enamus helinuppudest on logaritmilised, mitte lineaarsed potekad. See tähendab omakorda seda, et kui keerata helinuppu näiteks 100% pealt 50% peale, siis tarbitav võimsus on 100% asemel sugugi mitte 50%, vaid näiteks 30%.