Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Et siis õlirõhk oli ka enne madalavõitu(1,5 Bar), kuid suht äkki langes nii madalale, et manomeeter enam ei näita.
Mingi rõhk on siiski olemas, sest tsentrifuugi düüsidest õli niriseb töötamise ajal.Iseenesest võiks ju oletada, et saaled ära ja sellega leppida, kuid mootor
käib ilusti vaikselt edasi ja mingit kõrvalist häält pole.
Küsikski, et kas sellel mootoril on mingeid asju millest rõhk niimoodi kaob?
Näiteks mõni toru mootoris lahti või mõne korgi lahtitulek või mingi selline viga millest kolinat ei teki.
Postitused: 699
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Vaata see tsentrifuugi korpus hoolikalt üle.Lammuta täiesti laiali ,puhasta puhu,pane kokku ja proovi uuesti.Kui võimalik vaheta ära.Ära enne muid asju lammuta.
Postitused: 16
Teemad: 4
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
kuidas sul lahendatud manomeeter, kas meh või elektriliselt, oli endal juhus, et mehaanilisel manometril hakkas voolik lekkima.
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Manomeeter on elektriline ja selle viga oleks loogiline, kuid ka õlirõhu lamp põleb ja ka tsentrifuugi düüsidest ei tule õli kuigi suure survega.
Kuidas on aga lahendatud õlijahutus?Kas sealt käib läbi kogu mootorisse minev
õli või lastakse sinna õli teatud rõhu ületamisel?Siis saab olla ka reduktsiooniklapi rike.Kas on sellel mootoril näiteks õlipihustid kolvile või näiteks õlitoru jaotushammasrataste määrimiseks mis võib lahti tulla?
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
19-03-2010, 23:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2010, 00:03 AM ja muutjaks oli
pen.skar.)
2715, kuidas sa näed töötava mootoriga tsentrifuugi düüse- korpus ju ümber ja sees käib möll- 3 ja pool ämbrit õli minutis käib läbi. Kui Uko nõuanded ei aidanud ja mootor veel elus, proovi kui soe õliradiaator. D-240. on õliradika kõrval äravoolutorul habemevahukausi kujuline mittelahtivõetav filter. Ajapikku
ummistub ja õlijahutust ei toimugi. Minema ja voolikujupp asemele. T 150k lasin kord kokku jääga ummistunud pumba õlivastuvõtja sõela tõttu, sellist õnnetust ei soovi kellegile.
Postitused: 2,321
Teemad: 22
Liitus: Jan 2010
Maine:
27
20-03-2010, 12:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-03-2010, 12:13 PM ja muutjaks oli
pen.skar.)
2715-võtab sõnatuks. Vast mõni vanaema tegi selle mootori kapremondi...
Postitused: 3,173
Teemad: 37
Liitus: Sep 2006
Maine:
148
Sai siis mootor kokku ja käima ja mida pole on õlirõhk?!?!
Nüüd sai küll mõistus otsa ja peab vist täiesti laiali tõmbama.
Postitused: 14
Teemad: 3
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Sa ikka vahetasid raam- ja kepsusaaled ka ära?