Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
jawa vana 350 ne sai lahti võetud laagrid vahetatud panin kokku töötas viisin klaaskuuli pritsi kuna tahtsin mootorit ilusaks saada aga üks tihend ei pidanud ja mootor oli seda sodi täis võtsin siis uuesti laiali ja siis hakkas nöök peale kord ei olnud karter küllalt tihe jms nüüd karteri osa hea kompressioon mingi vana riistapuuga mõõdetuna näitas 7 peaks piisama minu meelest säde on süüde kellaga pandud 3-3,5 e üss silindri pea tihendid ei leki , küünlaid vahetasin , kütet saab kui tikuga proovida küünla august süttib kohe aga ei käivitu kondekad kontrollisin ei olnud lühises süütepoolid mõõtsin andmete järgi peaks korras olema mida peaks veel kontrollima minu mõistus on suht otsas ?? oskab keegi aidata
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
01-06-2010, 08:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2010, 08:49 AM ja muutjaks oli
uko.)
Selle jutu järgi peaks nagu töötama,otsi edasi.Kas see on see sama millel see vahetükk logises? Selle koha võiks kaasaegsete vahenditega kinnitada.Silikon selleks ei sobi.
Postitused: 1,235
Teemad: 80
Liitus: May 2007
Maine:
20
01-06-2010, 11:34 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-06-2010, 12:14 PM ja muutjaks oli
gruppen.)
Peale selle nn. vahetüki (mina nimetan seda segujagajaks - teised ilmselt mitte aga ehk aru saavad) logisemise võib liiga kergelt oma pessa minna ka vahepukk. Äsjane probleem Jawa 634 mootoriga. Uued silindrid- rõngad- kolvid, uus väntvõll, karter sai üle lihvitud. Kompr. silindrites vägev, säde vägev, uued kondekad- süütepoolid- küünlad. Käivitus ainult käima joostes ning tegi igasugu trikke, hoo pealt üritas ennast täis tõmmata, sealtsamast aga ei saanud kätte. Vändast matsides tõmbas ennast aegajalt samuti täis ja "lubas" aga ei midagi enamat. Lõpuks selgus fakt, et seesamune vahepukk oli liiga lobe - ei logisenud aga ei olnud ilmselt ka piisavalt kõvasti vahel. Seejärel otsisin välja 3-4 vana Jawa vahepukki. Karterisse passitamise tulemus: üks ei läinud ligilähedalegi, olles läbimõõdult üle mm jämedam kui pesa karteris. Üks kukkus täiesti vabalt pessa ning jäi sinna loksuma ja üks läks sisse soliidse pinguga. Pärast mootori koostamist käivitus peale paari "ettelöömist" koheselt. Kuigi vahepukkade ehitus on 360-l ja 634-l erinev, võiks ka sellele mõelda ja meelde tuletada, kuidas pukk sisse läks. Kergelt või tihkelt.
Ja kui pukaga on probleeme (s.t. see on peenem kui vaja) siis jääb see ülemine vahetükk valele kõrgusele ja silindrid ei vajuta seda kinni. Kuigi tavaliselt numbrilised osad - näitab aeg, et sobitamisega ehk siiski võib leida midagi paremini sobivamat sinna vahele.
Postitused: 132
Teemad: 109
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Aga mis asjaga siis tihendada kesktappi, kui silikoon selleks ei sobi? Äkki oskab keegi näiteid tuua.
Tänud
Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
Kontrollin selle vaheseina veelkord üle mõõdan seda piinliku täpsusega nagu skulptorid ei tee kuigi vahesein on see mis oli algselt peal ja töötas sellega aga sooviks siis mõnda tänapäevast vahendit teada millega tihendada kuna ajast ja arust silikon mis on juba sajandeid olnud ei sobi sinna ?
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Silikon ei püsi seal paigal,mitte tavaline mis igal pool saad.Pead vaatama mingi kallima ja ekstreemsemateks oludeks mõeldud silikoni või liimi.Locktaidil igasugu ime asju saad.Ise panin ühe kokku vedela metalliga.Tulevikule mõeldes peaks seda kuidagi nii tegema ,et saaks seda mootorit veel kunagi lahti võtta.Varem hiljem tuleb seda ngunii teha.
Postitused: 23
Teemad: 10
Liitus: Nov 2009
Maine:
1
probleem oli siiski elektri süsteemis sai pandud takistita piibud vahetasin süütepoolid uued vene küünlad ja paar korda vänta puutuda ja tiksus ilusti nii et kui kellegil tekib sama probleem kriitiliselt vaadata üle oma elektri süsteem mitte minna kohe mootori kallale