krabistaja
Registreerimata
Olles ostmas talveks jalavarjusid (naelkummi) põrkusin erinevatele arvamustele ... Mõtlesin, et ajaks siis oma pea veel rohkem segi. Mis on teie arvamused?
Postitused: 5,871
Teemad: 746
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Ma võtaks naela. Ristmikud on peagi lumeha peegliks sõidetud ja siis ei ole lamell nii hea kui nael.
Konkreetsest kummist on sellel talvel kõrgeimad hinnangud saanud vist GoodYear Ultra Grip UT 500.
Asp
Postitused: 201
Teemad: 13
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Hommikuti on paar tundi must jää ja siis on naast asendamatu...
Ülejäänud päeva võiks linnas ka suvekaga sõita....
Aga see on ainult minu oma kogemus....
Postitused: 1,443
Teemad: 42
Liitus: Jan 2002
Maine:
2
Üks hommik siin sattusin miski Soome kanali hommiku-tv-d vaatama ja seal võeti kõne Helsingi poliisipäälikköle, no et kuda läheb, kuna lumi on ka Lõuna-Soomesse jõudnud ja need muud tavapärased \"villu-vanele-tüüpi\" küsimused. Vastused olid ka tavapärased \"ajakaa varovasti\" jm, aga naela-lamelli võrdluse kohta tuli lahe kommentaar: \"no lamell on selline pühapäevasõitja valik, inimestel, kellel on vaja iga hommik iga ilmaga kuhugile kindlasti jõuda, soovitaks ikka naela. Meil (Helsingi politseil) on ka kõikidel autodel naelad.\"
Seega ei saagi ma aru, miks meil seda lamelli nii väga promotakse. Bituumenitest ja pikivagudest kirjutasid teadjamad tqhq-s ka üsna asjalikult.
Postitused: 3,694
Teemad: 114
Liitus: Jan 2003
Maine:
36
mina üllatusin eelmine talv meeldivalt lammelli omadusi tundes. Jäärajal (kiire rada Männikul) pidas lamell end naastuga täiesti võrreldavalt üleval (võrdlen siis lamelle Vallai prottidega - mõlemad rehvid olid uued. Hankooki 2.talve all olevad naelad jäid kõvasti alla!). Masinad siis Kadett aastast \'86 ning Almera aastast \'02. Mõlemale masinale jäi enamus rajal liikujaid jalgu. Rehvid siis vastavalt Kadetil protid ning Almeral Michelin (???) Maxi Ice. Hinnavahe rehvidel muidugi 4-kordne (lammelllid olid siis tuttuus mudel kah).
ise eelistan siiski naastu:
-100% testitud ning piisavalt usaldusväärne kõigil katetel (minu jaoks olulisim!)
-hind
-väiksem kulumine (korralikud, hästi pehmest segust lamellid pidid paljal asfaldil imekiirelt kuluma! Ning parajalt kulunud lamelli ning naastu korral jääb kardetavasti lamell kõvasti alla (see mu isiklik loogika).
teet,
hakkab homme ringi klõbisema - kuid kuna masinale on lisatud kõvasti heliisolatsioonimaterjale, ei lase end sest häirida
EDIT:
kuu eest foorumis olnud (naast)rehvi-jutt - ehk kah abiks!
Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"