M427 identifitseerimine
#1

Soetasin omale mosse 427IE. eesmärk siis taastada originaalina.
Probleem aga selles, et mul on kahtlus, et sellel on sisu ringi vahetatud. Tahaksin teada, missugune peab olema õige armatuurlaud ja uksepolstrid ning istmed 427-s.
Identifitseerimine
Ühtlasi sooviks tuvastada ka sõiduki väljalaskeaastat ja seda, mis tüüpi mootor originaalis olema peaks.

Loomulikult pakkuge ka varuosi! Igasugune abi on tänuväärne!

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#2

Mudelit 427 toodeti maist/1968 kuni 1975 aastani, tegemist Moskvits-412 pikap variandiga. Armatuur peaks olema 412-lt, on aga asendatud mudelilt 2140, mida hakati valmistama aastast 1975.
Esimestel aastatel ei jõudnud tehas valmistada ja paigaldada kõigile Moskvits-412 412 mootorit, siis paigaldati nende asemele ka 408 mootoreid, kuna mõlemaid mudeleid toodeti paralleelselt.
Vasta
#3

Tänan! Aga mida see kleeps peaks sümboliseerima: PILT

1:1 ja 1:24 vanaautode ja V12 kollektsioneerimine Smile
Vasta
#4

Google otsing pakub üht foorumit, milles kirjas:

British Standard for Seat Belt Anchorage Points-B.S. AU48:1965.

Samas ei tundu see pildi tegemise koht küll turvavöö kinnitamise koht olevat?
Vasta
#5

Kas võidi väljastada ekspordiks juba uuema armatuuriga ja siseturgu tulid need armatuurid hiljem?

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

(06-07-2010, 09:41 AM)aavu Kirjutas:  Kas võidi väljastada ekspordiks juba uuema armatuuriga ja siseturgu tulid need armatuurid hiljem?

Minu valduses oleval, 1974 a. 427-l on samasugune armatuur sees.
Nii et ega selle auto puhul erilist vahet polnud, oli ta eksport või mitte- armatuurid olid (vist) kõigil kogu aeg ühesugused, mil neid 427-meid toodeti.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne