Sain hiljaaegu Volgale integreeritud uus mootor (vanaisa pärand ning maksis teine kunagi 512 rubla ) ja sellel on peal karburaator K-131-A. Tean, et K-131 ja K129 Uaz 469-le aga enadl UAZ-il kodus K129 nagu vanal volgamootorilgi.
Küsimus oleks mis otsad ja vidinad on pildil 1,2,3,4,5,6 ????
Miks mootor tuli integreerida?? Mida siis ümber ka tegid või kuidas sobitasid sinna aiste vahele?
Kui said lihtsalt hakkama, siis seda nimetatakse mootori paigaldamiseks.
Ei ole loomult iriseja, aga kasutage ikka sõnu, mille tähendus teada on. On ju!
Nr 1 on kruvi tühikäigu õhuhulga reguleerimiseks.Seal all on piltlikult öeldes väike karburaator, mis segab tühikäigu jaoks hoopis täpsema segu.
Nr 2 on tühikäigu koostisekruvi.
Nr 3 on vaakumregulaatori ots.
Nr 4 on õhuklapi automaatavaja.Avab pisut õhuklappi peale käivitumist ja avanemise määra saab reguleerida punni all oleva kruviga.
Nr 5 on ujukiruumi tuuluturtoru ja peaks minema õhupuhastisse.
Nr 6 on ujukiruumi tuulutusklapi avaja ja ühendab ta ujukiruumi välisõhuga seisval mootoril kuumalt käivitumise lihtsustamiseks.
Tuleb ta ühendada sealt paistva vardaga ja reguleerida nii, et gaas maas avab ta klapi.