Postitused: 155
Teemad: 20
Liitus: Nov 2002
Maine:
2
Kas kas kellelgi on mingi hea võte, kuidas saaks kõige tavalisema vene ratta kraani väga hästi pidama? Ise olen proovinud erinevaid lihvimise, treimise ja muid nippe, kuid rahuldavat tulemust ei ole veel saavutanud.
Võimalus on alati küll uus osta, kuid kuna neid kraane mul ikka leidub, siis ei tahaks kohe uue järele joosta, kuna keegi ei garanteeri, et uus vene jupp ikka korralikult peab.
Usun (ja loodan), et kindalsti keegi vanematest olijatest on antud probleemiga kokku puutund ning oskab midagi head soovitada.
Postitused: 167
Teemad: 77
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
Jeesh, tahaks ka teada. Sai motopoest isegi uus "vene kraan" ostetud aga ikka on ratta all bensiinilaik ja 2-3 nädalaga mõned liitrid kütust vähem. Pinguta kinni, peab veidi paremini, käib raskemalt, ei toimi.
Miskis nõuka aegses auto-moto raamatus oli juttu kraani koonuspinna määrimisest mingi massiga, mille nime olen kahjuks unustanud. Ei osanud seda õppejõud koolis meenutada, ega leidnud ise enam üles. Keegi ehk teab mõnda bensiinikindlat määret?
Soovitati mõnest bensiini kindlast plastist treida uus koonus, ehk toimib, ei tea.
vanamotopisiku ohver
Postitused: 624
Teemad: 12
Liitus: Feb 2006
Maine:
8
Käia kivi puru on võlusõna. Selle lihvimise miinuseks on aga see, et koonuspinna lihvimisel läheb ka kraani sisemine detail peenemaks. lõpuks võib juhtuda aga see,et kraani tila ei pruugi enam normaalselt otsa mahtuda.
Postitused: 98
Teemad: 1
Liitus: Apr 2007
Maine:
0
Tere.
Klaasipuruga ma polegi proovinud. Klaasipuru peab vist eelnevalt läbi peene sõela laskma, sest kui suuremad tükid sisse jäävad, ja kindlasti jäävad, siis tekitavad need kohe sooned sisse. Käiakivi või luisu puru on kindlam varjant, sest tera on ühtlase suurusega. Segada õliga ära ja väga hea vahend. Ise olen kasutanud seda varjanti klappide lihvimisel. Käiakivi või luisu peab ka võtma sellise paraja, et ei oleks liiga jäme tera. Muidu on tulemus hullem kui enne.
Lugupidamisega
Marko