Kia Joyce
#1

Mure siis järgmine. Juhtus kunagi selline lugu, et pealkirjas mainit masinal läks katki hammas rihm mille tulemusena jäi vanast mootorist alles põhimõtteliselt ainult mootoriplokk. Remonti tegi esindus ja see võttis aega üle kuu aja ja läks maksma ca 20 tuhat. Peale remonti sai sõita ca 40 tuhat ja jälle probleem hammasrihmaga. Seekord rihm küll ei rebenenud aga kaant maha võttes avastasime, et rihm on peal tagurpidi ja rihma laiuseks max 1,5 cm. Mootorit pole veel lahti võtnud seega sisukohta andmed puuduvad. Arvestades eelmist korda siis erilist lootust sisule ei pane. Kuna neljast mulle teadalolevast sama marki autost kolmel on olnud ka sama jama siis hakkasin uurima mootori vahetamise võimalusi. Üks sama asjaga kimpus olnud mees rääkis, et tema pani enda masinale peale Mitsu Eclipse (1991 aasta) mootori. Kõik kinnitused ja pumbad ja pistikud jne pidid klappima üks ühele. Hakkasin siis otsima Eclipse mootorit. Üks tark arvas, et Eclipsel on jällegi sama mootir mis mingi aasta Galantil. Kuna see teema minujaoks suht tume maa siis nüüd paluksingi tarkade klubilt nõu, et mis ma nüüd edasi peaks tegema. Kas otsima Eclipse mootorit või Galanti mootorit?

Terv. Grahv
Vasta
#2

Kataloogiahvike natuke sobras ja leidis, et sama plokikaane tihendit kasutavad järgmised isendid:
Kood:
Марка    Модель    Модификация    Двигатель    Даты выпуска
HYUNDAI    Santamo    2.0 16V         1998/10    по наст. время
HYUNDAI    Santamo    2.0 16V 4x4         1998/10    по наст. время
HYUNDAI    Sonata (EF)    2.0 16V    G4JP-G 136 л.с    1998/03    2001/10
HYUNDAI    Sonata I (Y-2)    2,0 i 16V    G4CP-D 131 л.с    1988/09    1993/10
HYUNDAI    Sonata II (Y-3)    2,0 i 16V    G4CP-D 131 л.с    1993/05    1998/08
HYUNDAI    Sonata II (Y-3)    2,0 i 16V    G4CP-DM 125 л.с    1993/05    1998/08
KIA    Joice    2.0         2000/02    по наст. время
KIA    Joice    2.0         2000/02    по наст. время
MITSUBISHI    Eclipse (D2_A)    2,0 i 16V (D22A)    4 G 63 113 л.с    1989/12    1995/12
MITSUBISHI    Eclipse (D2_A)    2,0 i 16V 4x4    4 G 63 113 л.с    1989/12    1995/12
MITSUBISHI    Eclipse (D3_)    2000 GS 16V    4 G 63 113 л.с    1994/04    1999/04
MITSUBISHI    Eclipse (D3_)    2000 GT 16V         1994/04    1999/04
MITSUBISHI    Galant (E3_A)    2,0 GTI 16V (E33A)    4 G 63 113 л.с    1988/11    1992/12
MITSUBISHI    Galant (E3_A)    2,0 GTI 16V (E33A)    4 G 63 113 л.с    1988/11    1992/12
MITSUBISHI    Galant (E3_A)    2,0 GTI 16V 4x4 (E39A)    4 G 63 113 л.с    1988/11    1992/12
MITSUBISHI    Galant (E5_A, E7_A, E8_A)    2,0 GLSI (E55A)    4G63 86 л.с    1992/11    1996/10
MITSUBISHI    Galant (E5_A, E7_A, E8_A)    2,0 GLSI 4x4 (E75A)    4G63 86 л.с    1992/11    1996/10
MITSUBISHI    Galant седан (E3_A)    2,0 GTi 16V    4 G 63 113 л.с    1987/11    1992/12
MITSUBISHI    Galant седан (E3_A)    2,0 GTi 16V (E33A)    4 G 63 113 л.с    1987/11    1992/12
MITSUBISHI    Galant седан (E3_A)    2,0 GTi 16V 4x4    4 G 63 113 л.с    1987/11    1992/12
MITSUBISHI    Galant седан (E3_A)    2,0 GTI 16V 4x4    4 G 63 113 л.с    1987/11     1992/12
MITSUBISHI    Galant седан (E5_A, E7_A, E8_A)    2,0 GLSI (E55A)    4G63 86 л.с    1992/11    1996/08
MITSUBISHI    Galant седан (E5_A, E7_A, E8_A)    2,0 GLSI 4x4 (E75A)    4G63 86 л.с    1992/11    1996/08
MITSUBISHI    Space Runner (N1_W, N2_W)    2,0 16V    4 G 63 113 л.с    1991/10    1999/08

Taoliste isendite pealt tasub vast sobivat mootorit kah otsida (ei ütle, et neil kõigil kindlasti täiesti identne jõuallikas on).
Vasta
#3

Sellise regulaarse eneshävitussündroomiga sõiduki pargiks ma küll uue omaniku hoovile ja võtaks midagi töökindlamat.

Aga ehk sellest lehest abi:
http://www.demontering.ee/?mis=pildid&kuulutus=1890

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#4

(10-09-2010, 13:33 PM)Aspelund Kirjutas:  Sellise regulaarse eneshävitussündroomiga sõiduki pargiks ma küll uue omaniku hoovile ja võtaks midagi töökindlamat.

Aga ehk sellest lehest abi:
http://www.demontering.ee/?mis=pildid&kuulutus=1890


Jagan sinu arvamust. Remondi asemel osta töökindlam masin. Praegusel ajal peaks valik suht hea olema.
Vasta
#5

Oleks see töökindlama masina soetamise teema minu teha siis oleks see juba ammu tehtud. Paraku ... . Seda ma täpsemalt kommenteerida paraku ei saa. Smile
Vasta
#6

Kuna see Vääna lammutuse Joice näeb pealtpoolt üpris sile välja, siis küllap on see sinna sattunud samal põhjusel mis antud teema peategelanegi. Mul puudub igasugune ettekujutus selle kohta, kui haruldane see sobiv Mitsu mootor on, aga ilmselt tuleb kottis mootoriga isendit müües rahaline häving veel suurem...
Vasta
#7

Pole kia asjatundja, seetõttu võiks mootori parameetrid ära tuua. Saan aru, et jutt käib Mitsu 2.0 16V mootorist, seda peaks tõesti leidma 88 ja edasi galandi ning Eclipse ninast. Minu meelest sarnast mootorit omasid ka selle ajastu osad Hyundaid. Põhimõtteliselt saab vist kasutada ka galandi 8v mootoreid, mis olid rohkem levinud. See muidugi tähendab ka aju ja võibolla ka juhtmestiku vahetust.

Edit: ei vaadanud listi eespool, kus kõik mudelid ära toodud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne