28-02-2019, 10:02 AM
originaal on välja visatud, seal ei ole midagi. Näg8in, kui lisasin õli juurde, kui ei töötanud. Arvasin et õli viga esiteks.

(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas: Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse.
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp.
Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.
(28-02-2019, 10:00 AM)2715 Kirjutas: ...
Filtrist ei mahu kindlasti kõik õli läbi nagu paljud arvavad vaid 1/10 kuni 2/3 ja ülejäänu läheb filtris oleva klapi kaudu mööda filtrist.
Aga iga ring läheb mingi kogus läbi ja lõpuks saab õli puhtaks.
...
(28-02-2019, 11:03 AM)2715 Kirjutas:(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas: Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse.
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp.
Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.
Ei ole nii sest originaalfiltris on möödavooluklapp filtris sees ja pole ka arvestatavat survet õlifiltril vaid möödavooluklapp hoiab survet alla 1 baari.
Selline on Belarusi filter seest:
Selle plekist ja sõelast tehtud elemendi asemele mis peeneid osakesi ei püüa pnnakse pappelement näiteks BMW ja kui element on lühem siis üles seib ja kummitihend elemendi peale ja vedru mis seda kõike vastu põhja surub.
Toimib väga hästi.
(28-02-2019, 11:03 AM)2715 Kirjutas:(28-02-2019, 10:06 AM)Daff Kirjutas: Need ringidega tähistatud voolikud mõlemad tagasivoolud. Üks roolivõim ja teine hüdrosüsteem. Mõlemad lähevad filtrisse.
Arvesta sellega,et päris ilma surveta need torud pole. Õli läbi filtri surumiseks on vaja arvestatavat survet. Eriti kui filter kinni ja rakendub möödavoolu klapp.
Mingit suvalist filtrit sinna ka toppida ei maksa. Vooluhulk on päris soliidne. Mootori õlifiltrid lihtsalt ei suuda seda kogust alla neelata ja surutakse kokku ja tolku nemaa.
Pese originaal puhtaks ja kõige kindlam.
Selle plekist ja sõelast tehtud elemendi asemele mis peeneid osakesi ei püüa pnnakse pappelement näiteks BMW ja kui element on lühem siis üles seib ja kummitihend elemendi peale ja vedru mis seda kõike vastu põhja surub.
Toimib väga hästi.
(28-02-2019, 10:02 AM)pannkook Kirjutas: originaal on välja visatud, seal ei ole midagi. Näg8in, kui lisasin õli juurde, kui ei töötanud. Arvasin et õli viga esiteks.