Postitused: 772
Teemad: 567
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Tavaline Rootsi sõjaväejalgratas 1960ndate algusest. Tulid EV armeele abi korras 1990ndatel.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Postitused: 9
Teemad: 2
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Sõidab tõesti väga hästi. Ei üritanud jah teda taastada sellisena nagu ta tehasest tuli. Neid ikka sõidab ka päris palju ringi algsel kujul. Sellisena on tal ikka oma isikupära ja ma ise olen tulemusega väga rahul.
Postitused: 79
Teemad: 23
Liitus: Aug 2010
Maine:
0
Tere
Vaatasin su pilte. Räägi mis naistekas see sul seal esimesel pildil vedeles. Mul oleks huvi, teeks kaupa ?
Heiks.
Tel 5264992
Korralik palkmaja
www.kodutalu.ee
Postitused: 1,362
Teemad: 116
Liitus: Nov 2003
Maine:
6
Ilus ja stiilne tulemus - ega kõik ja kõike ei peagi alati taastama. Arvan, et ka ratas on selle üle, et talle uus võimalus maanteid mõõta anti, õnnelik!
Äkki räägid ka protsessist ja kasutatud komponentidest natukene täpsemalt - mis jooksud alla panid, mis rehve kasutasid, kas keskjooksu- ja esihargilaagrid jäid algsed või said kuskilt uued jne.
Postitused: 207
Teemad: 11
Liitus: Aug 2005
Maine:
2
Tean, et kadedus on patt... aga väga "nummi" Riia naistekas. Lux värk: kroom porilaudadega, ketikaitsmega, piduriga... aastast 1960 arvatavasti.
Postitused: 670
Teemad: 33
Liitus: Mar 2004
Maine:
1
Komplektne Riga väärib küll konserveerimist. Just konserveerimist, et edasi ei ussitaks ja kroomitud osi maksab poleerida. Teahsevärvis ja mõõduka ajahambajäljega oleks ta efektsem, kui üle värvituna.
Postitused: 5,064
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
162
Mina vastu ei vaidle. Võib täitsa õige olla.