30-06-2011, 17:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-06-2011, 17:24 PM ja muutjaks oli valdo.)
Säilinud on tugevalt vigastatud ja taastamiskõlbmatud, paljudest kohtadest läbiroostetanud jäänused - raam, esikahvel, leistang, kella fragmendid, pumbahoidjate fragmendid.
Raami esiosale on iseloomulikud kiirekujulised tugevdused, nagu olid omased Rudonile ning mis olid Rud. Niibo poolt Eestis ka 1928.a. patenditud. Esikahvlil selliseid tugevdusi pole, on tavaline "pea". Leistang allakaarduvate otstega.
Sadulamuhvil raaminumber 241905 (pole päris kindel, aga peaks olema, tugevalt roostest kahjustatud). Raami esiosale kinnitunu sildi augud vertikaalselt, aukude vahe ca 77 mm.
Kas tegemist võib olla Rudoniga? Äkki selle varajase eksemplariga, millele viitab väiksem raaminumber senini teadaolevate Rudonidega võrreldes? Kas esikahvel võib olla vahetatud?
Raami esiosale on iseloomulikud kiirekujulised tugevdused, nagu olid omased Rudonile ning mis olid Rud. Niibo poolt Eestis ka 1928.a. patenditud. Esikahvlil selliseid tugevdusi pole, on tavaline "pea". Leistang allakaarduvate otstega.
Sadulamuhvil raaminumber 241905 (pole päris kindel, aga peaks olema, tugevalt roostest kahjustatud). Raami esiosale kinnitunu sildi augud vertikaalselt, aukude vahe ca 77 mm.
Kas tegemist võib olla Rudoniga? Äkki selle varajase eksemplariga, millele viitab väiksem raaminumber senini teadaolevate Rudonidega võrreldes? Kas esikahvel võib olla vahetatud?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel