(Seda postitust muudeti viimati: 16-10-2011, 20:43 PM ja muutjaks oli izhmaster.)
Leidsin laka pealt vanu jalgratta jäänuseid. Ise ei tea mis marki ratastega tegu võib olla. Pildid on mobiiliga tehtud, aga ehk kellegile tuleb tuttav ette.
Teine rattaraam veel, märgist ainult üks pilt.
Peale selle on veel paar rantmantliga velge, ühest ka pilt .
veljest veel niipalju, et see tundus olema 26"
vaat see S on õite magus, nigu lati pats.
täpsemalt saare originaal.
kui selle küljest "esisild" müügiks oleks siis võtaks kohe järjekorda. ja sadulgi võiks teemaks olla.
Kui endal nende detailidega pole plaanis midagi peale hakata, olen neist väga huvitatud. Ikka tulevase muuseumi tarbeks.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18
vara veel öelda, mis neist raamidest saab, aga keegi oskab öelda mis marki see teine raam võiks olla? Ise pole sellise ketihammasrattaga varem näinud. Paar raami on veel, millest pilti pole, eks kunagi fotoaparaadiga pildistan saab selgemaid pilte.
(Seda postitust muudeti viimati: 17-10-2011, 21:47 PM ja muutjaks oli kass.)
Selliste suhteliselt kaootiliste piltide järgi on raske öelda, mis on mis ja isegi sellest on raske aru saada, mis silt ja raam kokku käivad.
Ja sellist ketiratast pole keegi eriti näinud, kuna see tundub olema "isetehtud". Osa kodardust on eemaldatud ja juurde on needitud see kettakujuline keskosa. Muidu tundub see ketiratas olnud Naumanni või ka eelnimetatud Saare tehase poolt kasutatud. Kui see S original sildiga raam on ilma ketirattata, siis võib see sealt küljest olla, vänt ei ole vist Saare tehasele omane, vaata ise, Saare ratastest on siin foorumis Ksf! Valdo ja Dieseli teemad ja veidi muud ka. Saare Originali ratastel on üldjuhul 4 - kohalised numbrid. Kui tõesti oled huvitatud raamide määramisest, siis tee pildid ja teemad, mõned huvilised siin foorumis tiksuvad kellele asi huvi pakub.
Vist läksin veidi hoogu selle ketiratta "identifitseerimisega", pea on sassis ja uurida ka ei viitsi, tuleb vist haigestuda hoopis tükis. Saarel oli ilmselt ikkagi "5 mummu teema" http://forum.automoto.ee/showthread.php?...717&page=5
Ksf! Dieseli Saare jalgratta teema.
Et siis pigem ikka naumanni teema ketiratas http://jalgrattad.wordpress.com/category...l-naumann/
Nii, lõpuks läkski korda haigestuda kopsupõletikku jms-sse. Aga kuna keegi minu mummu - juttu pole pidanud tarvilikuks parandada, siis kirjutan siia lõppu veel ise, et Naumanil olid siiski nii 4 kui 5 "mummuga" ketirattad mõlemad kasutusel.
(03-11-2011, 17:10 PM)kass Kirjutas: ... kirjutan siia lõppu veel ise, et Naumanil olid siiski nii 4 kui 5 "mummuga" ketirattad mõlemad kasutusel.
Nii on, ka mina olen mõlemaid näinud.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, alates 18. maist oleme avatud L,P 11-18